söndag 7 april 2013

bloggtjejer på besök hos mig

Igår var det dags för bloggträff igen.
MariaJosefin och Sofi. Mina härliga bloggtjejer som blivit riktiga vänner!

 Den här gången hemma hos mig. Men först möttes vi upp i grannstaden Tibro för lite fika och shopping.


Ni som bor i krokarna bara måste åka dit. Till butik Förr och Nu. Om inte annat för deras stooora Green Gate sortiment. De har i princip allt och man kan gå varv efter varv bland hyllorna och bara titta på allt fint!


Vi kom hem med något fint alla fyra! Jag med något sambon inte upptäckt ännu ;)


Förr och Nu finns på Facebook så ta gärna en kik :)


Fina Sofi suktar lite. Vänder och vrider på allt det fina. 
Vi gick ett par varv i butiken. Sen gick vi ut med våra påsar och styrde bilarna hem till mig. 

Seg söndag idag känner jag. Har lite smått och gott på programmet. Löpning i solen bland annat!

Ha en fin dag!
KRAM



9 kommentarer:

Lindas plats sa...

Åh vad roligt att ni har blogg träffar ihop lät ju hur mysigt som helst.
Det verkar finnas mycket fint i den där butiken tur att jag bor långt ifrån annars skulle jag shoppat ihjäl mig hehe.
Ha en kanon bra dag
Kram Linda

Linda sa...

Vad kul med bloggdate! Jag ska faktiskt träffa några bloggtjejer på torsdag för första gången och det ska bli jättespännande!!!!

Kram Linda

Therese sa...

Åhhh så mysigt ni har med era bloggträffar, visst visar du sen vad du köpte? Själv är jagsugen på fler av greengates latte muggar, skulle vilja ha fyra till... KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej vännen!

Tusen, tusen tack för en härlig dag igår!!
Jag skrev just på min blogg att ni får mig att må så bra.

Har du haft en bra söndag?
Här har allting gått i sakta söndagslunk. Var iväg en stund och tittade på Micke när han åkte cross annars har vi varit här hemma.
Känt mig trött idag. Är kanske inte van att vara iväg på saker längre. Nu när man gått hemma i 1,5 år ;PP

Var ni ute och åt igår?

STOR KRAM!!

Jennys gömma sa...

Vilken underbar butik!! :)
Måste nog besökas någon gång!

Skön kväll, kram Jenny

Sofi sa...

Hej fina du!

Stort tack för igår vännen!
Är ju så glad över att ha träffat er fina tjejer:)
Gårdagen kommer jag leva på länge!

Förr och Nu är ju en så fin butik! Så mycket fina saker!

Sov gott nu!

Kram på dig

Villa Carl Larsson sa...

Hej vännen och jag tackar också för en helt underbar dag igår. Wow! Är såååå glad att jag träffat just er. Superfina tjejer allihopa. Vi är ett bra team :)
Så R har inte märkt ditt senaste inköp?? Haha han kommer storkna när han listar ut :)) Du kan trösta honom med att jag är värre. Hade visst 16 st. Inte klokt ju. Kan snart starta försäljning!
Får förresten krypa till korset med sockerutmaningen om än ett mycket litet fusk. Var på 30 års kalas idag med temat kakfrossa och hon hade bakat så ofantligt mycket att jag skämdes över att inte fika. Hade en banan med mig och så blev det en halv liten kaka. Räknas knappt men en kråka i protokollet hehe. Nå väl, nya tag och kör på med sockerutmaningen framöver. Känner redan nu att jag mår mycket bättre. Varit på jympa idag. Grym träning :) Tack för all inspiration!
Sov gott. Vi ses i veckan. Kram kram

anettan sa...

Vad trevligt, låter super kul. Önskar din en fin dag. Kram anette

FruNeroLindström sa...

Åhh, du må tro att jag är avis när jag nu läst om detta både här, hos Maria och Sofi.
Men var väl tur i oturen att jag fick bli hemma i och med hur jag mådde på lördags em.
Vet inte hur det hade gått att köra hem annars.
Men som sagt, nästa gång ;)

Skönt med löpning nu när solen visar vägen.
Här blev det ju vila igår, men även idag. Annars va ju tanken en tidig morgon på gymmet innan jobbet. Men Men, bara att hoppas att jag orkar det en annan morgon.
Ha nu en underbar start på veckan, kram Malin