onsdag 10 april 2013

present från bloggtjejerna

Igår hade jag sovmorgon och åt frukost hemma. Ni vet ju vid det här laget hur mycket jag tycker om det! 
Den här dagen var inte sämre den. Tvärtom. Jag fick inte bara sällskap av världens bästa sambo. Jag invigde också mina nya frukostskålar.


Världens finaste frukostskålar från Green Gate som jag fick av mina fina bloggvänner i lördags. Skålar med tillhörande äggkoppar. Passande nog hade jag redan lattemuggar i samma mönster.


"Du gillar ju frukost och du gillar ju ägg" var tjejernas motivering. Tänk vad bra de känner mig. För precis så är det. Ägg äter jag minst några stycken om dagen och frukost... 
...ja det vet ju är en stor favorit hos mig!

Och visst är det ganska mycket roligare att äta på fint porslin? :)

KRAM

8 kommentarer:

Sofi sa...

Hej fining!

Klart du får låna bilden på dig! ja, du får ju låna vilka bilder som helst:)
Porslinet från Greengate är ju så fint! Tänk att vi pricka så rätt, ja det här att du älskar frukost och äter en himla massa ägg visste vi ju men att mönstret stämde var ju trevligt;);)

Stor kram på dig!

Villa Carl Larsson sa...

MUMS vad gott det ser ut och vilka fina bilder. Ser väldigt inbjudande ut. Vad sugen jag blev på frukost nu då hihi.

Hoppas du haft en bra dag. Är helt slut i kroppen. Undrar när man ska hinna med tid för återhämtning. I helgen kanske.

Massa kramar Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Och sorry... inga inlägg från bloggträffen ännu. De ligger och lurpassar. Lika seg som vanligt. Hinner knappt men skulle ju så gärna vilja visa hur mysigt och trevligt vi hade. Men då får man ju kika in här och hos de andra två tjejerna som tur är :)
Nu måste jag rusa i duschen och sen slänga mig i sängen så jag hinner sova lite innan ny dag på jobbet och allt runt omkring.

Kram igen

baraetthem sa...

Så fint porslinet är från Greengate så verkligen en fin present till en frukostälskare:)) Ser väldigt gott och inbjudande ut!

Kram fredrika

Erika sa...

Fin blogg du har!

Z sa...

Ja visst är de kul att vara med på den listan =)

Vilket fint porslin! Visst är det så att det är roligare att äta på fint porslin. Kanske där jag gör fel vi har så tråkigt hemma och jag äter sällan bra frukost.. kanske blir att skaffa sig finare =)

FruNeroLindström sa...

Åh de är så snygga. Och en klockren present till just dig ;) Håller ju p att försöka byta ut vårt porslin lite i taget. Mest akut nu är nya vinglas och bestick. Men så växer ju tyvärr inte pengarna på träd och mycket ska de räcka till ;)
Men på tis åker J och jag till Ullared så hoppas göra lite fynd då.

Snart är helgen äntligen här igen. Några särskilda planer?
Ha en skön torsdag. Kramar

Lindas plats sa...

Jätte fina frukost skålar du har fått. Kul med blogg träff.
Kram Linda