söndag 14 april 2013

träningsfri vecka, typ

Har ni haft en bra helg kära vänner?
Jag har varit och hälsat på en av mina allra närmaste vänner. Vi har haft en riktig mysig helg med massor av kvalitetstid. Pratat, fikat, ätit gott och pratat lite till. 

När jag kom hem snörade jag på mig löpskorna. Slog min tid med 1,5 minut och kände mig sådär galet nöjd med mig själv en stund. Så får man känna ibland!


Jag har nu tränat mer medvetet och fem dagar i veckan i 12 veckor. Tiden går fort. Och mycket har hänt. Resultaten har kommit så mycket fortare än vad jag någonsin vågade hoppas. Det har peppat mig otroligt till att fortsätta. Jag mår ju så mycket bättre med. Känner mig starkare. Piggare. Härliga känslor!


I veckan som kommer nu blir det lite träningsvila. Känner att min kropp behöver det. Eller nåja, minst tre löprundor/intervaller ska göras. Och är jag väldigt sugen på att gå till gymmet så kommer jag göra det. Men annars ska jag vila ;) 
Ska klura på nytt träningsschema och nya mål för kommande fyra veckor med!

Önskar Er en fin start på veckan! Nu kör vi!

KRAM

5 kommentarer:

baraetthem sa...

Allltså du är grym!! Jag har precis tagit upp löpnigen igen och du inspirerar:)) Heja du!

kram fredrika

FruNeroLindström sa...

Heting!!!!!!!
Grym är vad du är!
Vila är otroligt underskattat, men så svårt när man är full med motivation.
Här har förkylningen segrat efter två nätter med alldeles för lite sömn. Så här vankas ännu en seg vecka där träningen troligtvis får stryka på foten :(

Vad blir fokuset för nästa 4 veckors?
Skönt med en riktig myshelg.
Hoppas nu du får en underbar start på veckan, Kramar

Browneyedgirl sa...

Visst är det härligt när man både ser och känner förändringar =)
Själv ska jag ut och springa idag och imorgon blir det rask promenix 1 mil. Älskar det. Ha en toppen dag!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Det gick bra 😃Han lekte och närmade sig fröknarna så det kändes bra. Gick inget vidare att söva honom så vi fick åka hem vid 13 tiden för då var han som ett kryss.
Det känns nog mer för mamman skulle jag kunna tänka mig 😃

Hur har du det? Göra idag?

Ha en fin dag!! Kramis

Vita huset 28 sa...

Hej där hoppas ni hade en finfin bloggträff, jag får ta igen de en annan gång. Kanske hos mig i höst?!

Ha en skön tisdag
kram Camilla

ps missa inte min fina utlottning med jotex