onsdag 17 april 2013

man bara måste älskar stjärnor

GODMORGON!
Sovmorgon och frukost hemma. Ni vet ju vad jag tycker om det?! :) Dessutom skiner solen ute och jag ska cykla till jobbet. Bra onsdag!

Jag har kommit in i en riktig sjal period. Har en på mig mest hela tiden.


Nya favoriten är den här sjalen med stjärnor på från Ib Laursen. Ett av inköpen på bloggträffen här om veckan. Man bara måste älska stjärnor.

En annan favorit är min vita stol. Ett loppisfynd för ganska många år sedan. Det bästa loppisfynd jag gjort (hittills) förmodligen.


Dags att ta tag i dagen!

Hoppas ni får en fin onsdag kära vänner!

KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin stol o lika fin är sjalen.
jag cyklade ner till stan men jisses vilken motvind det var men njöt på väg hem i uppförsbacken när jag fick hjälp av vinden.
Härligt att våren är på väg som vi längtat fast jag gillar vintern.
massvis med vårkramar från Marie i Skara

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja den där sjalen är så snygg!
Är också inne i en sjal period, brukar alltid komma in i det lagom till våren:)

Ikväll har jag varit på en Naturvetenskap/Teknik kurs, bra art friska upp minnet lite och få lite ny inspiration och nya idéer:)

Imorgon har vi stor stjärnfest på jobbet! Barnen har tillsammans jobbat ihop tio stjärnor genom att göra bra saker för varandra och ska få en belöning (som de själva fått bestämt) i form av en fest:)

Annars händer det inte så mycket i veckan:)

Till helgen ska jag bl.a. Leta möbler och äta gofrukost på Java:)
Vad händer hos dig?

Kram kram

FruNeroLindström sa...

Nu har jag äntligen lyckats landa i sängen med datorn efter en härlig dag med massa familjemys.
Riktigt snygg sjal.

Du, läste din kommentar på fm och har funderat och funderat. Tyvärr inget bra svar. Jag kan dock uppleva samma ibland. Mer fett kanske om något skulle saknas i kosten, annars tror jag det handlar om att kroppen får sig en chock. Du har ju mest kört kortare och mer intervall-rundor hittills i år va?
Sen avgör ju dagsformen mycket. Hur mycket man rört på sig och hållit igång i övrigt under dagen.
Men som sagt, bara tankar, gissningar och funderingar.
Hoppas du mår bättre idag.
Kramar

anettan sa...

Förstår att du gillar sjalen, den är jätte fin. Jag visste inte att de hade sjalar också. Kram Anette

Jennys gömma sa...

Både snygg sjal o stol! :)
Jag har också en stjärnsjal, fast lite mörkare blå.
Härligt med alla vårkläder som finns nu!

Ha det fint,
kram Jenny