tisdag 23 april 2013

lilla videung

Jag tycker det är något speciellt med videung. Det har jag alltid gjort. När jag var liten plockade jag alltid de små kissarna, kände på hur mjuka de var för att sen ta in dom. Därför har det blivit ett måste varje vår.

För visst är videung lika med vår? 
Nu står de så fint på mitt sängbord. Perfekt när de matchar in i färgerna med det övriga i sovrummet också ;)

Nya knoppar har vi på sängborden med. De är skickade från Nillas Handelsbod som ville se på vilka olika sätt man kunde använda knoppar på. Tack!! Ja, mitt sätt var väl inte särskilt originellt men jag tycker det blev fint. Vitt och grått passar fint med blått helt enkelt ;)


Nu blir det sängen efter en lång dag på jobbet. Och ja, jag har också läst Femtio nyanser av honom ;) Ska väl fortsätta med nästa del snart antar jag. Måste ju få veta hur det går...

KRAM

3 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ja det måste jag säga att de där knopparna passade alldeles utmärkt i sovrummet. Superfint! Och visst är det nåt speciellt med videung. Så mjuka och fina!

Måste nog också läsa den boken. Verkar vara den enda som inte läst den snart hehe.

Ha det fint! Kram kram

FruNeroLindström sa...

Har börjat se vide lite överallt i vår natur nu, så söta de är.
Riktigt snygga knoppar, älskar de.

Jodå, träningen funkar fint än. Bara jg slutade me gympan. Hopp och belastning på ett ben i taget ska man vara försiktig med. Men jogga och styrka kommer jagfortsätta med så länge det känns bra. Men all träning är ju bara för att bibehålla och underhålla. Man får ju inte pressa sig på samma sätt och det kan vara lite svårt ibland när man är tävlingsmänniska ;)

Står det något spännande träningspass på dagens schema? Här blev det en pw på morgonen med Stella. Och så har vi en timmes bad på jobbet + de dagliga promenaderna till och från bad och hennes hem.
Men hoppas du får en härlig onsdag. Kram Malin

Marica sa...

Vad tyckte du om Mr Grey då?
Ååå vide är ju så fint!!!
Kram <3