måndag 29 april 2013

godaste granolan

Jag har fått en ny favorit. Har ni inte testat Pauluns Granola så måste ni göra det!!
Har läst om den på massor av ställen och var bara tvungen att prova.


Kakao, hallon och dadlar. Hur gott kan inte det bli egentligen?! Jättesmarrigt helt enkelt!
Och det bästa är att alla Pauluns Granola och musli är helt utan tillsatt socker. Inga konstigheter, bara rena råvaror. Det gillas! 
Det finns så otroligt många sockerfällor när det gäller olika musli och flingor, passa er för dom!

Rena drömmen!

Slutade tidigt och laddar för löpning i eftermiddag! Ska ladda med en tallrik youghurt/kvarf, granola och bär, bästa mellanmålet!

KRAM

5 kommentarer:

Linda sa...

Tack för tipset! Skrev till den på veckohandlingslistan. Känner att jag behöver äta något annat än mina rostmackor till frukost.

Kram Linda

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ser väldigt gott ut du! Är det nötter i? Har svårt att köpa müsli för det är nästan alltid nötter eller spår av nötter i....

Ja, precis, nu borde det vara lättare att få till en fika när vi bor i samma stad. :)

Kram på dig

anettan sa...

Det ser jätte gott ut, jag har aldrig provat. Måste göra det ju! Kram Anette

Snäckskalsdalen. sa...

Har läst om den och nu måste jag ju testa jag också! KRam

Villa Carl Larsson sa...

Så otroligt gott det lät. Måste testa!
Tack för alla mellis tips du lägger ut och även annat tilltugg. Det inspirerar när idéerna är på lågvarv. KRAM