söndag 8 augusti 2010

Delad andra plats






Då var tävlingen slut och här har vi den glada vinnaren: TINA!! :) Grattis tjejen!
Jag o Maria kom på delad andra plats, inte så illa det heller ;)
Att vinna spelade inte så stor roll, det roligaste har varit att genomföra det, umgås och äta o dricka gott tillsammans!

Maria S bjöd på:
Förrätt: Skagentoast
Huvudrätt: Grillspätt på fläskfilé, wookade grönsaker och färskpotatis i ugnen
Efterrätt: Hallonmousse

Mums var det och en perfekt avslutning på det hela i en sommarstuga vid vattnet!
Lite tråkigt att det är slut nu faktiskt... men vi funderar på att köra en omgång till sen efter jul när det är grått o tråkigt ute!

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Grattis till delad andraplats!!! Visst spelar det egentligen ingen roll om man vinner, huvudsaken är ju att man har haft trevligt och roligt tillsammans! :)

Tycker det var en mycket rolig idé, lite sugen själv ;) men kanske blåser liv i min gamla bokklubb i stället...

Nu packar ja husvagnen för fullt... Konstigt, för jag packade aldrig riktigt ur den när vi kom tillbaka sist för jag tänkte att d skulle gå fortare att packa när vi skulle åka igen. Men nu har det gått en vecka o jag har glömt vad jag lämnat kvar så måste ändå gå igenom hela vagnen, börjar jag bli gammal?! ;) hihi!

Kram och jag läser bloggen från mobilen nu under veckan!

Fröken Ellinor sa...

GRATTIS GRATTIS, det var du värd. :-) Kan tänka mig att det var en perfekt avslutning. Klart ni ska köra en omgång till, kan tänka mig att man verkligen behöver det då.

Hihihih ja, det är inte lätt att få männen dit man vill. Som tur är gillar J kräftor men syrrans man avskyr dem så hon vill alltid ha sällskap varje år, klart man ställer upp.

Har egentligen ett möte imorgon som jag ska avstyra och sedan sätter det officiella programmet igång på onsdag. Du vet kvalitetsredovisningar, planeringar och dylikt.

Känns riktigt onödigt men jag och en kompis som ska ha barn om två veckor ska ner och snacka med rektorn och se vad vi kan få ihop.

Sedan måste jag in på måndag och tisdag för då ska vi ha den där utbildningen och jag måste ta emot och greja. Det är väl helt okej men det andra. Zzzzznark...

Bra i vanliga fall men nu så känns det så otroligt onödigt.

Kram

Marica sa...

Jag som tyckte du skulle vinna! Jättekul idé att ni gjorde det i alla fall! Kul när man bjuder varandra och att alla går in för det!
Regn å grått å trist... vill ha en bra bok att läsa... har du nån att låna ut?
Kramar