söndag 22 augusti 2010

Kryddig rabarber


När vi var i Halmstad åt vi Sia glass :) Sedan dess har jag letat efter den här smaken, kryddig rabarber som var den godaste glass jag ätit :) Har tittat i alla större affärer i stan men inte hittat den... tänkte att om den finns så finns det typ på Maxi o affärer med stort sortiment.
Gissa var jag hittade den?

Jo, på vår egen lilla Ica-nära, typ den enda Sia-glass de hade. Wiie!
Så ikväll ska det smaskat!
Ska testa ett nytt Gi-recept idag med :) Parmesangratinerade paprikor, spännande!
Lägger upp recept sen om det blir bra :)

Har hemsk hemsk spänningshuvudvärk idag... inge roligt alls. Hoppas hoppas det går över tills imorgon då vi ska kryssa till Kiel :)

5 kommentarer:

Marica sa...

Mumms Mumms!
Jag har bakat tekakor idag ine så bra GI men god kvällsmat ;)
KramKram din förkylda vän

Inga sa...

nu ska vi se...GI och glass...går det ihop? ;)

Emilias sa...

Haha nej det går inte ihop alls ;) Men men...

Familjen Lindström sa...

Låter gott! Ska leta efter den nästa gång jag handlar och testa :) annars är favoriten saltlakrits från sia :)

Fröken Ellinor sa...

Så typiskt att det finns i ens närhet, man tror ju alltid att det ska finnas på de stora jättarna. Måste testa den där, låter ju kanongott.

Hoppas att det går över nu så att du blir fit for fight till Kiel!

Kramar