tisdag 3 augusti 2010

Halv åtta hos mig, del 4

Marias fina dukning
Förrätten

Igår var det ju näst sista halv-åtta-middagen hemma hos Maria :)
Även hon bjöd på supersmarrig mat, med Italienskt stuk.

Förrätt:
Bruschetta med tomatröra, mozzarella och basilika -gratinerat i ugnen. (hmm, påminner om något ;) )
Huvudrätt: Saffranspasta med skaldjur
Efterrätt: Pannacotta med limesocker

Var en jättetrevlig kväll!
Dock krångla vår kamera (som vanligt) så dessa bilder är de enda jag kunde ta... trååååkigt!
På lördag är det la grand finale!

4 kommentarer:

marica sa...

Spännande att finalen närmar sig! Vill se kort på kvällens outfite me :) Och så undrar jag vad man vinner??? :) Vad hade du för klädkod när du hade din bjudning?
*Kram*

Familjen Lindström sa...

Jag säger samma som Marica!!! Vill se kort på kläderna!!! ;) förstod inte från början att ni även hade dresscode, vad roligt!

Kram

Familjen Lindström sa...

Jag säger samma som Marica!!! Vill se kort på kläderna!!! ;) förstod inte från början att ni även hade dresscode, vad roligt!

Kram

Jenny sa...

Ni får ju laga kameran!