onsdag 11 augusti 2010

Killar och deras prylar

Rikard har köpt en ny förstärkare till hemmabion. Okej, tänkte jag. Den kopplar väl HAN in på ett kick... Det visade sig att det inte var fullt så enkelt.. först gick den inte in i tvbänken där den skulle stå, så VI (!!) fick montera isär typ hela den för att få in den.
Sen har jag assisterat Rikard med diverse kablar o grejer, dammsugit och dammat...

Varför är det alltid så?! Det är hans leksaker men jag får likt förbaskat vara med o koppla in o greja. (Ska inte klaga, jag får ju lyssna på ljudet sen också ;) hade ju sett ut annars)

Nu sitter han här i alla fall, min älskling, helt lyrisk och provspelar sitt nya ljud :)
Lite söt är han!

Tidigare idag var vi på äventyrsbadet och badade lite. Provade även relaxavdelningen, första gången för mig. Måste säga att jag blev positivt överraskad :) Hamam stenen var klart bäst!! På den låg vi typ en timme o bara pratade, mys!!

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Hhihihi guys and their toys :) Åh vad skönt med relaxbad, det är du väl värd.

Mysigt att träffa vännerna och prata, det behöver man verkligen.

Kram

Marie-Louise sa...

Å vad jag känner igen det där. Min man är precis likadan och han har också precis köpt en ny förstärkare. Så just nu pågår det ljudtester i vardagsrummet som jag bara vill kräkas på. Det tjuter och viner och f*n vad det låter ;) men det kommer låta bra sen :)