fredag 27 augusti 2010

Matfestival i staden

Matfestival i staden.
Restaurangerna flyttar ut på gatan o serverar pyttesmå portioner till snorhöga priser... men vi ska inte klaga, det HÄNDER i alla fall nått i stan och det är roligt :)

Vi gick en sväng o mötte upp tjejerna en sväng (imorgon blir det fest så då får jag träffa dom mer) och sen tänkte jag o Rikard gå på bio...
Tji fick vi, filmen vi skulle se gick endast 1830 och inte kl 21 då vi ville se.
Vi köpte godis o gick hem o tittade på film istället så nu har jag gråtit mig igenom Ps, I love you.
Minns inte att jag grät så mycket sist jag såg den ;)

Men så kan det vara...

5 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Åh, den såg vi här om dagen. Har kods läst boken men filmen var ju också sååå bra!!! Grina under täcket typ hela filmen igenom ;)

Har precis varit på inspelningen av Vem kan slå Filip och Fredrik, grymt bra underhållning, även om jag aldrig sett själva programmet innan... Det var första programmet så kan tyvärr inte avslöja hur det gick men det var grymt bra!!!

Natti natti :D

Fröken Ellinor sa...

http://www.youtube.com/watch?v=2r2WKr9x80Y

Hahhaha har du sett klippet?

Emilias sa...

Malin: Men visst blir man lite besviken när man läst boken o sen ser filmen.. är mycket som är fel. Förra gången jag såg filmen hade jag läst boken ganska nyligen, så då tänkte jag mer på det. Usch vad hemskt det måste vara... om ens man dör...

Kul med Filip o Fredrik :) Ska bli spännande o se sen när det kommer på tv, då får jag allt spana efter dig!!

Förresten, svarar på dina inlägg här nu istället för på din blogg, är det okej?? :)
Kram på dig!

Familjen Lindström sa...

Helt ok vännen! Nu kollar jag bloggen regelbundet men publicerar inte svar på kommentarer, känns lite fel i sammanhanget, du förstår ;) men så småningom kommer jag ju inte hålla på där dagligen så svara här :)

Ja, men så är det ju alltid med böcker som blir film... En riktigt bra bok blir aldrig en lika bra film! Men nu var det säkert ett år sedan jag läste boken så jag minns inte riktigt allt.

Ha en bra lördag!
Kram

Anonym sa...

Hej Millan!
Hoppas att allt är bra med dig! Trädet är köpt på Village, och du hittar den nog där fortfarande trots att jag köpte den för ett tag sedan! Bamsekram till dig