onsdag 18 augusti 2010

Halva-rea-priset-djungeln

Slutade två idag (vilket känns vääldigt lyxigt), åkte hem o tog en powernap och sen cyklade jag o Rikard ner på stan i hopp om att kunna fynda lite i halva-rea-priset-djungeln. Inga kläder blev det, bara lite smycken och tre par trosor :) Men alltid något...

Jag har haft dåligt med pengar hela sommaren o knappt unnat mig ett klädesplagg... Nu när jag väl tänkte köpa lite blir jag så himla snål, ALLT känns så dyrt!
Är det bara jag som är sån??

Vi köpte även en ny gardin o garinstång till köket (på tiden!!) så inom kort kommer det upp bilder på det :) När vi nu får tid o ork att sätta upp den...

Snart: Ut i blåbärs och svampskogen :)
Wish me luck!

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Det är så typiskt. Sån blir jag också. Hittar alltid massor med snyggt och dyrt och sedan när jag tänker "nä, nu ska jag unna mig något" då blir jag snål och köper inte i alla fall...

Just nu pysslas det för fullt hemma hos oss så i dag har jag shoppat loss lite mer lim, fina papper, sidenband etc. :) hittade en jättefin klänning från VILA men tror jag har klänningar så det räcker ;)

KRAM

Marie-Louise sa...

Nej jag är likadan. jag går och suktar efter kläder som jag vill köpa sen när pengarna kommer, men när pengarna kommer så känns inte kläderna värda priset. /Kram

Kikan sa...

Det där är så typiskt! Att man typ ser hur mkt som helst när man inte har råd och sedan bara Nä. Kram Kikan