lördag 21 augusti 2010

Ta mig till Thailand...


Det bara regnar o regnar, och inte lite heller. Himlen har fullkomligt öppnat sig... Jag är SÅ TRÖTT på allt regn, tror det regnat nästan varje dag i snart en månad!
Drömmer mig tillbaka till underbara Thailand, tänk o gå på de här vita stränderna, bada i det turkosa vattnet och dricka fruktdrinkar.
Lite mer sånt o mindre regn TACK!!

Var en urtrevlig after work igår :) Tack alla goa arbetskompisar!! Jag undrar lite hur de två stackarna som skulle upp o jobba imorse mår just nu ;)

3 kommentarer:

Marica sa...

ÅÅÅÅÅ ta med mej me :)

Puss <3

MIN LYCKA ♥ sa...

Jag blir precis likadan, längtar en en tok till varman ställen!! Å Thailand är väl perfekt att drömma sig bort till.

Igår när jag vaknade läste jag tidningen och min kompis (som flög till Thailand i onsdags) gifte sig igår kväll i hemlighet på en strand jag varit på varje gång i Thailand. Jag började gråta...du vet ju hur känslig man blir;)

Härligt!!

Ha en bra söndag!
Kram
Marika

Ps. Lycka till med alla hericot verts;)

Anonym sa...

Åh - jag längtar till Thailand jämt!! =)

Det är så underbart fantastiskt härligt! :)

Mår du bra annars? Den där fikan är det nog hög dags för snart, nu när vi alla börjat skolan? =)

Kramar C