tisdag 31 augusti 2010

Färgklickar




Vi är så nöjda med vårt kök efter omtapetseringen o nytt golv men vi kände ändå att det saknades något... Lite färgklickar helt enkelt. Vi bestämde oss för turkost och tog en sväng på Lagerhouse, kom hem med nya tabletter, diskmedlespump och en söt liten burk -allt i samma nyans av turkos.
Något fattas fortfarande, vi får klura lite på den ett tag tror jag...

Även skylten "Förverkliga dina drömmar" åkte upp. Den har legat i en låda ett tag i väntan på rätt ställe att sättas upp på...

Har klippt mig o färgat hårt med idag, är jättenöjd! Tack Marika :)

Sist men inte minst, blev liite mer shopping.
Har köpt något som jag väntat lääänge på, ååh!
Visar senare ;)

3 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilket fint kök du har. Kakel o tapet o allt annat ser jättefint ut. Tycker det var ett bar val med turkost!..Mitt vardagsrum går i turkost, men själv är jag inne i en lila period just nu;)

Marica sa...

Vad shoppa du mer? NYFIKEN JU <3 Kramar

Familjen Lindström sa...

Åh så underbart! Turkost är verkligen jättefint i drag kök!