lördag 28 augusti 2010

Saturdayparty

Har varit fullt upp idag.. träning, matfestival o fika med svärföräldrarna!
Var tvungen o säga hej till min scoutkompisar som stod i parken o visade upp sin verksamhet :) Kul! Saknar verkligen scoutlivet ibland, får kanske ta o börja igen?

Har precis tagit min dagliga tupplur, känns som det är någon förinställd klocka i mig som säger att jag ska bli så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna runt 15-16 tiden...
Konstigt är det och jag undrar varför det blir så...!?

Nu ska jag laga mat o sen göra mig iordning för party :)
Ska försöka lägga upp en outfit bild innan jag går!

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Ha det riktigt roligt på partyt, ser fram emot bilden men du är ju alltid snygg ;-)

Lustigt vad kroppen ställer in sig per automatik, men förmodligen behöver du få sova.

Kram