måndag 16 augusti 2010

Icke-insatt i valrörelsen

Hallå, det är val snart!? Jag är så icke-insatt man kan bli i valrörelsen tror jag... vet knappt alls vad alla partierna har för vallöften o så. Måste nog börja följa lite debatter, för de borde väl vara sådana på tv nu?
För rösta ska man ju! Eller hur?!

Efter sex dagars jobb förra veckan är det såå skönt att vara ledig idag :) Det behövs!! Sen har jag bara fyra dagar kvar, känns lite konstigt faktiskt!!
Blir promenader idag, två stycken :) och sen ska jag o Rikard cykla till Media Markt och kika lite tror jag!

3 kommentarer:

Maria sa...

http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/

Marie-Louise sa...

Jag är inte heller helt insatt men det är klart man ska rösta, så det får bli lite debatter och lästa tidningar nu ett tag framåt. För jag snart är det val.

Fröken Ellinor sa...

Ja gär inte heller insatt, ska göra det någon gång, snart typ ;-) Kram