tisdag 17 augusti 2010

Träning, luncha, jobba

Har varit o tränat på gymmet, det är så himla skönt ibland :) och så känner man sig sådär duktig som man bara gör när man tränar/tränat!
Den känslan gillas!

Ska snart iväg o luncha med min barndomskompis Annie :) Ska bli roligt! Ikväll det är det jobb som gäller...

Fick en länk av Maria när jag skrev om det kommande valet där man kunde testa sig vilket parti man stod närmast. Man kunde även läsa om de vanligaste frågorna på ett ganska lättbegripligt språk! Så gå in o kika vetja!

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Tack, det ska jag roa mig med lite. Som sagt, vet inte alls vad jag ska välja och en bra sammanfattning behövs ju alltid.

Härligt att träna lite och hoppas att du har det fint på jobbet.

Kram

Fröken Ellinor sa...

Thanxs darling, jag ska. Känns väldigt overkligt. Eleverna kommer imorgon och kanske ska jag förbi och säga hej. De har ju ny mentor nu så man har ju inget att göra.

Hahahah du anar inte vad folk berättar för en. Visst, de man känner är ju bara intressant men när det sitter kollegor man träffar 1-2 ggr om året och berättar allt så är det väldigt för mycket info för min smak... ;-)

Kramar

Marica sa...

Gjorde det testet men jag kan nog inte rösta på det som testet blev ;)
Kram <3 <3 <3

Emilias sa...

Haha samma här Marica ;) Men det var bra eftersom man kunde läsa om frågorna också!
KRAAAAM <3