söndag 29 augusti 2010

Magont av shopping

Hm, den där gallringen blev det inte så mycket av...
Tror aldrig jag har handlat kläder för så mycket pengar på en o samma gång. Ont i magen gjorde det att trycka iväg beställningen... ser mina pengar rinna iväg..
Sen tänkte jag om (eller Rikard hjälpte mig att tänka om). Jag får ju ganska mycket det 2500 kronor faktiskt, plus att jag inte har köpt ett endaste klädesplagg (nästan) på heela sommaren och att min höstgarderob behöver en rejäl uppfräschning.

Så, summan av kardemumman: Har intalat mig att det ÄR bra köp o det magonda känns inte så mycket längre...

4 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Men om du plussar ihop det du köpte under hela förra hösten (lite då och då) så är du säkert uppe i samma summa. Men nu köper du allt på en gång och har då också bättre koll på hur saker matchar och passar ihop. Hur många gånger har man inte köpt grejer som man tyckt om men sen kommit hem och inte haft något att ha det till.

Men nätshopping är lite lurigt, så lätt att klicka på KÖP och det känns liksom inte som det är massa pengar som försvinner...

Ska bli spännande att få se bilder på det du beställt :D

Kram

Emilias sa...

Det har du helt rätt i Malin, nu känns det mycket bättre :)

Håller med om att nätshopping kan vara lite lurigt, därför jag inte handlar så så mycket ;)

Kramar!

Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg... sa...

Sv: Hej! De är sagolikt goda! De var faktiskt inte så svåra att göra iaf inte enligt detta recept som jag använde. Gör en halv sats och testa, det gjorde jag första gången. Lycka till!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Klart det är ett bra köp! Du är värd att unna dig lite fina plagg efter att ha arbetat en hel sommar...

Njut av dina fina kläder som är på väg! :)