onsdag 25 augusti 2010

Snart är jag ju i mål

Idag är det exakt en vecka kvar till skolan börjar igen och jag kan inte påstå att jag känner mig sådär tokladdad... Men det ska bli lite skönt med rutiner igen faktiskt!!

Har lite svårt att förstå att jag faktiskt har läst 2 år på Högskolan nu, 120 högskolepoäng (90 kvar) har jag på min lista...
Om ett år påbörjas examensterminen och om 1,5 år är jag min lärarexamen, GALET!

Tänker man så får man liiite mer energi o motivation till att fortsätta köra...
...snart är jag i mål ju!

4 kommentarer:

Marica sa...

Jag längtar till ex-terminen :) Du o jag vännen! Har fått veta min VFU nu... blir på stora skolan här där jag bor, hoppas det blir bra...
Kramar

Fröken Ellinor sa...

Det går så fort och sista terminen är det ju vetenskaplig metod (tror jag ni läser också) samt VFU och uppsats så den terminen bara flyger iväg med buller och bång.

Det är så skönt när man ser slutet och kan sumera poängen, då ska man vara stolt över sig själv.

Kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

Skönt när man börjar se slutet...MEN njut så länge det varar. Jag tror säkert att era sista kurser inte heller är dom roligaste, men jag kan längta tillbaka till själva studietiden. Att ibland ha lediga dagar och bara skrota omkring;)
kram Marika

Ludmilla sa...

Det kommer att gå fortare än du tror!

Varm kram!