torsdag 19 augusti 2010


Gillar öljetter :)
Här kommer lite av resultatet av dagens fix :)
Vi är såå nöjda med nya gardinen och gardinstången i köket, har tänkt o funderat på vad vi ska ha enda sen vi tapetserade om så det är kul när det känns lyckat!
Nu har vi vita gardiner i hela lägenheten ;) Så det kan gå...

Sista dagen på jobbet imorgon o jag har bakat brownie som jag ska ta med att bjuda på :)
Självklart från Leilas bok, använde det här receptet med utan vit choklad och valnötter och ingen fudge glace (vilket jag måste prova någon gång, låter sjukt gott!!). Strödde istället på hackad daim över plåten innan jag ställde in den i ugnen:)

Gott blev det och så icke-GI det kan bli ;)

5 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Leilas är bäst. Det blir alltid smaskigt och fina bilder i boken.

Visst var squashen stor, haha, har aldrig sett maken!! Var tvungen att visa barnen på fritids och dom skrattade och fattade inte var det va;)

Kolla min blocket länk här;

http://www.blocket.se/goteborg/Bocker_Studentlitteratur_lararprogrammet_29060452.htm?ca=15&w=1

Kram M

Familjen Lindström sa...

Åh vad fint! Vitt är sååå fräscht!

Oj vad länge sedan det var jag bakade något, haft alldeles för fint väder ;) Det ser i alla fall sjukt gott ut, GI-vänligt eller ej!

Kram

Marica sa...

Jättesnyggt, får jag komma och kika på nån dag :)
Off dag :( Kram vännen!

Marie-Louise sa...

Vad gott det ser ut. Leilas bakrecept är så bäst, jag brukar också följa hennes recept och hennes tv-program.

Fröken Ellinor sa...

Så snyggt. Sådana gardiner är aldrig fel och det fungerar till allt.

Du är nu tillagd!

Kramar