söndag 15 augusti 2010

Lyckad kräftskiva





Hade en jättetrevlig kväll igår, kräftor (ja, dom tinade!!!), pajer, ost, kex och bröd och vin såklart, ett gäng fnittriga tjejer och några killar
-bra kombo helt enkelt!

Sen blev det Husaren och mat på donken innan vi gick hem...
Rikard sover fortfarande och jag har plockat o grejat här hemma, det behövdes ;)

Ska jobba ikväll.. känner mig inte så laddad!
Tror inte de två jag ska jobba med känner sig så laddade heller, vi träffades nämligen alla tre ute i natt ;)

6 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Trevligt!!! Jag väntar fortfarande på kräftor!!! Men på fredag :P

Vad är det för snygg klänning jag skymtar på dig?! Visa i helbild tack! ;)

Kram

Familjen Lindström sa...

Trevligt!!! Jag väntar fortfarande på kräftor!!! Men på fredag :P

Vad är det för snygg klänning jag skymtar på dig?! Visa i helbild tack! ;)

Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Neeej, vad segt att jobba ikväll :(

När börjar skolan igen?

Ser ut som ni hade en lyckad kväll igår, skoj!

Kramen!

Marie-Louise sa...

Mmmm vad gott, här blir det kräftor idag :)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Japp, samma som sist! Alla ska vi ha våra krämpor :(

Händer i veckan då?

Kramar!

Marica sa...

R ser inte sååå nykter ut ;)
Vill oxå se kort på klänningen i helbild tack!
Kramar