tisdag 5 april 2011

All inspiration på ett ställe


Jag hade några ärenden på stan idag och tittade då in i en av mina favoritaffärer, Hem och Hobby. De har jättemycket fin inredning till jättebra pris, me like!! 
Fastnade direkt för den här backen/lådan. 
Fick den till ett vrakpris på grund av att den var lite skadad på ett ställe, syns knappt men ändå...



Så nu har mina fina tidningar fått sig en plats där. All inspiration på samma ställe, inredning, mat och träning. Tre saker som jag brinner för, är så härligt att ta upp en tidning och bläddra i lite då och då, får massa bra idéer!

Har varit i skolan och haft redovisning, gick så bra så!
Nu blir det lite brödbak, lunch och förhoppningsvis lite plugg mellan jäsningarna...

7 kommentarer:

Marica sa...

SNYGG! Kosta??
Ses imorgon om jag har överlevt men du har peppat mig så bra idag så det gör jag nog :) Kram <3

Madeleine Berglund sa...

Hej! =)

Men ooo så hemtrevligt det ser ut med pelargoner, ljuvligt. :)

Vilken fantastisk trälåda. Jag gillar att det står Frankrike och Paris på. Jag älskar nämligen det landet. :) Hihi..

Det är riktigt mysigt att bläddra i inredningstidningar, jag håller verkligen med dig.

Lycka till med pluggandet!
Kram Madeleine

Petra sa...

Otroligt fin!

Therese sa...

Verkligen snygg förvaring!!! KRAM KRAM <3

Just Another Crazy Blonde sa...

Superfin! I löööv Hem & Hobby. Ska åka till Hjo snart tror jag :)
Kramis

Jannie sa...

Den var ju supersnygg!Vilket fynd!
(säger jag utan att veta vad den kostade,men allt snyggt är fynd...)

Tack för kommentaren!Älskar o höra att jag är duktig.ha ha ha
Sen att jag älskar o pilla med lillemans kläder är ju en annan femma.De är ju sååå söta!

Här är oxå pisseväder idag!Vi hoppas på bättring imorgon.Duktiga du som tränar så också!KRAMAR

Pyttianna sa...

Så snygg!!!
Är du möjligtvis skaraborgare eller har ni hem och hobby hos er med?

Kram