onsdag 13 april 2011

En ny Emilia


Kom hem från skolan och snörade på mig löpardojorna och gav mig ut i det ruggiga vädret. Faktiskt jätteskönt löpväder, perfekt för andningen!
Om någon skulle sagt till mig för något år sen att jag skulle bli typ beroende av träning hade jag bara skrattat... Ganska häftigt känsla att känna att jag aldrig varit så här vältränad som jag är nu, någon gång i hela mitt liv :)

Nu blir det lite lunch och plugg i soffan sen ska jag, Rikard och svärfar åka och kolla på en bil. Blir med störta sannolikhet bilköp ganska snart, galet vad vuxenpoäng man håller på att samla på sig ;)

18 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härlig bild, snygging! :)

Villa Carl Larsson sa...

Flitiga Lisa :) Jag önskar jag kunde springa jag också, men jag är ju som en flodhäst och får baxa mig fram på annat sätt haha.

Vilka härliga dagar det har varit nu. Idag visserligen molnigt och lite kyligare men det är ju april och aprilväder.

Jag hade tänkt vara med den 7:e. Vart ska ni/vi ses till att börja med?

Kram Josefin

Petra sa...

Sötis, vilken underbar energigivande bild!
Kram

Gamla skolan-Jennie sa...

Härligt Emilia!!

Jag är inne på samma bana som du! Mitt mål är att springa en mil någon gång det här året! Just nu har jag världens träningsvärk efter årets första löprunda..

Kram Jennie

Unknown sa...

Va duktig du är!!

Spännande med bil, då får ni komma och våldgästa oss precis hur mkt ni vill :)!!

Kramar

Charlotte sa...

Tack själv:)! Vad duktig du är som ger dig ut i dagens väder...

Jag har själv tagit dagens promenad med vovven vi tog en sväng på 1 timma tyvärr så är hon lite trött och gammal så lägg till pauserna;).
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Allt väl? Kram!

Familjen Lindström sa...

Ska bli grymt kul att se dig på söndag, om än bara en snackis ;(

Familjen Lindström sa...

Snabbis ska det stå... gillar inte iPhones förstavningsprigram :(

Emilias sa...

Malin: detsamma! Kanske tar med mina vildar till syskon om det är okej? :)
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag mår bra! Men känner mig irreterad. Är så less på min arbetsplats. Dom ändrar och donar och fixar hit och dit.. Man blir bara trött!!

Vad sker idag?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, det kan jag inte. Det cheferna säger är lag! ;(

I kväll ska vi handla och till en arbetskamrat på lite fika. Nenya ska få leka med deras vovve en stund.

Städa blir det nog imorgon för min del. Inte så roligt men dock ett måste.
Vad ska ni göra i helgen?

Kram!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Uuuunnderbar bild på fina du..:)
Va duktig du är!!!

Lycka till med bilköpet..de är inte alltid så lätt!

Önskar dig en fin dag i sooolen
Kraam Susanne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Golden är väl en fin ras. Skulle kunna tänka mig en sån faktiskt.

Häftigt! Grattis!! Det är verkligen en vuxenpoäng ;)

Mysigt med besök i helgen. Har ni några speciella planer?

För min del vet jag inte riktigt vad som händer. Micke och några kompisar ska tydligen köra motorcross hemma i skogen så jag rymmer nog till en kompis tror jag.
Ska försöka få till lite inlägg till bloggen har jag tänkt också.

Här skiner solen idag. Men det är ingen värme.

Kram!

Therese sa...

Du skulle bott närmre så du kunnat dra med mig ut å få mig i formmed ;-) Kraam <3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nja, den är inte riktigt tillbaka ännu. Inspirationen. Jag satt igår och tittade i gamla fotomappar och hitta lite bilder jag bjuder på tills den kommit tillbaka.
Ska försöka få till lite påskpyssel i helgen så då kanske den kommer smygandes tillbaka.

Dom kör i våran skog, precis där vi bor. Micke har gjort ett spår som dom ska köra.
Själv är jag inte ett dugg intresserad och lite rädd så jag hittar gärna på något annat. Överlåter det där till karlarna ;)

Nu ska jag försöka sätta mig ner och skriva en handlingslista till sen och en matlista. Har du några förslag på god mat, raring?

KraM!

Familjen Lindström sa...

Jaaaa, gör det! Så får jag se de små sötisarna live!!! ;)

MIN LYCKA ♥ sa...

Jag blir så imponerad av dig!!