torsdag 28 april 2011

Spegel i paket


Berättade ju för någon vecka sen att jag väntade paket från Nordljus. Kom på att jag har glömt att visa er. Paketet innehöll spegeln på bilden :) Den var i en annan färg när den kom men med lite vit färg fick jag den som jag ville ha den...

Nu i eftermiddag ska vi som ska springa Vårruset tillsammans träna, vi är några tjejer från klassen, fröknarna Spurt, heter vi!
Först blir det löpning/promenad på berget och så middag hos en av tjejerna, ska bli väldigt trevligt!

Hoppas ni har en fin dag!

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gick det bra på redovisningen?

Vi har jättefint väder :) Ni?

Kram!

Tess sa...

Hurtbulle där! :)
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Snygg spegel, den gjorde sig verkligen.
Och hurta på du! Puuhh, så spänstigt.
Agneta kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

YEEES!! Det är fredag! Så gött!!

Japp, det är till hennes bröllop jag vill hitta något nytt att ha på mig på. Det äger rum den 18 juni.
Då kommer Madeleine Mitt hem och jag och bor hos oss, så åker vi på bröllopet :D Ska bli roligt!

Skönt att det gick bra med redovisningen. Kommer säkert bli toppen betyg.

Om en vecka ses vi, hörrö du!! SKOJ!!!!!

Kram!

Therese sa...

Fröknarna Spurt. hi hi så sött och passande :-) Spegeln är jätte fin, å allt på byrån med <3 Kram kram

Marica sa...

Perfekt kväll igår - så trevligt :) fler sådana! Extra kram till dig idag <3