tisdag 26 april 2011

Tisdag

Härlig påskaftonskväll med goda vänner, grill och mina fina Converse...

Idag kunde jag ägnat åt plugg som jag egentligen borde... Men nej, tråkigt ju! 
Går istället upp i ottan och öppnar för de små barnen på fritids :) Eftermiddagen tillbringas i Hjo hos min Marica.
 Ja, allt det ÄR bättre än att plugga!
Tycker det är en ganska bra putt in i verkligheten igen. På onsdag börjar plugg-verkligheten...

Ni tittar väl in sen? Tisdagsinspiration såklart. 
Idag med en aning längtan...

2 kommentarer:

Marica sa...

Jag pluggar för fullt nu innan du kommer :) Ses snart!! Välkommen! KRAM

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå men du verkar haft en underbar helg. Det har jag också, nästan så man inte vill att vardagen ska börja igen.

Såklart jag tittar in, vill ha din härliga tisdagsinspiration! :)

Kram Madeleine