tisdag 19 april 2011

De vet vad jag gillar


Fick en söt liten blomma av pappa och hans tjej när de kom hit med syskonen i fredags :) Vitt och zink, de vet vad jag gillar! Och i lördags när vi var ute och gick hittade jag årets första vitsippor, vilken lycka. Snart är varenda skogsdunge dekorerade av vitsippsmattor, me like!

Så ut i skogen med er, njut njut och inspireras av att våren är här på riktigt och plocka in en stor bukett med vitt!


Den nya blommar fick sin plats på vardagsrumsbordet.

Grupparbete i skolan hela dagen... Gissar att det bli aningen segt, men men, bara o bita ihop och köra. Det är faktiskt sommarlov snart (fast har tusen saker att göra tills dess så det får inte gå för fort...)

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

ÅÅå visst är det underbart med vitsippor, såg också dei helgen också. :)

Nämen oooo, grattis till bilen. Vad roligt och lyxigt. Ja, det är verkligen vuxenpoäng må jag säga. Är den skön att köra?

Vilken fin blomma och kruka du fick. Helt i min smak, hihi. :)

Jag dansade zumba i helgen, det var jätte kul. Har du provat det?

Bordet från tippen ska bli vitt eller ljusgrått tror jag. =D

Kram Madde

MIN LYCKA ♥ sa...

Vitt och zink är grejer de;)

Skittråkigt när solen inte behagar komma fram. Den tittar fram hela dagen här och ska göra resten av veckan, hoppas den snart smittar av sig lite mer öster inåt landet då;)

Ha en bra dag! Nu ska jag ner till min granne som fyller år och överraska med några blommor!

Kram

Madeleine Berglund sa...

Ååå gud vad kul att höra. Det är riktig lyxigt med bil. Man kan ju typ åka till Ica maxi och göra riktiga inredningsfynd, haha..

Jag ska till maxi imorgon. Hihi.

Ja, jag gillar afro bättre än zumba. Men jag älskar dans generellt så zumban var jätte skoj faktiskt. Prova vet ja!!

Imorgon är det dock pump som gäller för min del. Whohoo!

Men du, vi döpte ju Marias bil till Frank (efter frank vagner, alltså joel kinnaman i Falk-filmerna).

Ska vi inte döpa din bil också??? =D

Kram Madde

Madeleine Berglund sa...

Jaaa men då så.. Finns det någon specifik skådis eller liknande som du tycker är sååååå snygg? jag och maria gillar ju som sagt joel ganska så mycket, haha. ;)

Lycka till på Maxi!!!

Therese sa...

Så fint, rena ögongodiset!!! Å ditt mellis gick inte av för hackor heller ;-) KRAM