onsdag 27 april 2011

Ut och spring


För bara en månad sen pratade vi om hur skönt det skulle vara om man bara kunde gå till gymmet eller ut och springa utan att behöva bylsa på sig en massa kläder. Nu kan man verkligen det! Inte ens långbyxor behöver man.... Dock fick det åka på en tröja över linnet, men i helgen behövdes inte ens det :)

3 km blev det idag... Tiderna blir bättre och bättre och jag är glad!
Efter stretching var det mellisdags, en proteindrink, en banan och lite osaltade nötter :)
Gottit!

Imorgon är det en vecka kvar till Vårruset, heja!

9 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

heja heja!!;)

Marica sa...

Fick inget svar på messet om du kommer nåt tidigare till skolan imorgon men skriv mail på fb så kollar jag där innan jag lägger mej.. snart ;) ha ha! KRAM

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Duktiga du..:)

Önskar dig en fortsatt fin vecka
Kraam Susanne

Therese sa...

Du är så duktig och ser så pigg å glad ut :-) Löpning ger energi! KRAM <3

Jannie sa...

Springer du med rompan bar eller???
ha ha ha Nä jag fattar så klart!Helt borta är jag inte.Än...
du är ju så duktig!Det är ju underbart att springa i sådant här väder.Jag har kommit av mig helt.
Ben-fan spökar.supertrist.

Ha en fantastisk dag!o jag litar på att du har rätt om vädret på Valborg!Annars jäklar...ha ha ha KRAMAR

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Allt bra här. Själv då?

Jag har tänkt så blommor, sallad, lite andra grönsaker. Har gräslök och rabarber också.

Ja, vi har väldigt fina ytor runt omkring oss. Du får se när du kommer och hälsar på :)

Vad ska du hitta på idag då? Otäck redovisning kanske? ;)

Kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fika står på schemat för min del. Efter jobbet. Ska försöka hinna ut på en promenad i kväll också.

Du kan ju ha tomater i krukor på balkongen. Du kan nog så det mesta som kan leva i krukor.

Idag har jag mammabyxor på mig för första gången. Det känns lite konstigt :D

Lycka till på redovisningen! Kramar!

Madeleine Berglund sa...

ÅÅå men gud så fantastiskt. Igår cyklade jag utan jacka, det kändes stort, haha. Men helrätt.

Jag ska snart cykla iväg till mammas jobb för att låna hennes bil. Ska köpa jord och sen till frissan. :)

Kram Madde

Charlotte sa...

Du är jätteduktig som springer snabbare och snabbare:)! Vädret är ju perfekt just nu. Här ska det morronwalkas nu, vovven och jag:).

Ha en fin dag i solen!
Kram