måndag 18 april 2011

Fina helg

Fina helg, vi har haft det så himla mysigt, jag, syskonen och Rikard!

Vi har badat på äventyrsbadet, myst, gått på bio, ätit godis, kommit fram till att vi inte är smartare än en femteklassare, gjort pannkaksfrukost, påskpysslat, lunchat på stan och myst lite till...


Vi såg filmen Hur många lingon finns det i skogen, åh åh så bra den var. Ni MÅSTE se den!!

Är glad och lycklig över att ha haft mina fina småsyskon hos mig en hel helg, det kan jag leva länge på!!
Såklart saknade vi stora lillebror!

Nu tar vi tag i en ny, kort, vecka med mycket roligheter. Två stora saker i vårt liv kommer falla på plats (berättar för er när jag vet mer såklart), plus att Rikard fyller år och så är det påsk såklart!

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ser ut och låter som en toppenhelg.
Ska bli kul att få läsa om va det kan vara för saker :)
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Spännande!! Kan ni ut och åka en sväng med bilen om ni får tråkigt ;)

Jag har tänkt att jag ska ta en promenad. Sen ska jag fortsätta med min målning om jag orkar ;)
Vad ska du hitta på? Mer än att hämta bilen eventuellt ;)

Stor kram!

Therese sa...

Åhhh så mysigt ni verkar ha haft det!!! Och hur många lingon filmen vill jag så gäran se vid tillfälle... Önskar idg en strålande dag, här skiner solen :-D KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det har jag aldrig hört talas om. Du får visa sen om det blidde något handlat.

Friskluft är aldrig fel!

Nu ska jag äta lite frukost! Kramen!

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Och vilken spännande vecka du har framför dig :)

Jag önskar dig en härlig och solig måndag!
Kram Sofia