onsdag 6 april 2011

Kransen


Det pyssliga i mig tittar fram till som tätt (alldeles för sällan om ni frågar mig) och här om dagen band jag en krans av lite björkris. Det får fint så på vår nymålade byrå, tillsammans med bilden på oss. Den första som togs på oss tillsammans :) Vi var ganska små då...

Jag väntar på spännande paket från Nordljus i dagarna... Borde komma imorgon!

Löprunda och lunch med min fina vän Marica har hunnits med idag, nu ska jag snart ut o gå en sväng med en annan fin vän, Maria. Tänkte gå till gymmet sen och köra ett styrkepass, men tror jag hoppar det... Någon måtta får det vara ;) Fast jag är ganska sugen...

5 kommentarer:

Unknown sa...

hej!

Klart du ska få receptet, gör en länk på bloggen tänkte jag :)!

Va fint du har gjort, lite härligt vårigt och fint till påsk som närmar sig.

Allt bra med er?
Skönt med helg snart, har ni ngt kul planerat?

Kram kram

Pyttianna sa...

Tack så mkt!
Det är verkligen tråkigt när folk uttalar sig om sånt de förmodligen inte har en aning om samt nedvärderar andra människor. Jag blev så upprörd att jag inte kunde komma till ro förrän jag hade skrivit av mig.

Kram på dig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Härligt att va tidigt uppe. Själv är jag trött som en iller.

Ja, jag tror att färgen blev bra. Men det är lite ovant. Kommer bild här med har jag tänkt..

Idag blir det att åka och handla efter jobbet. Till Ica Maxi.
Själv då?
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Har inga som helst planer än så länge för helgen. Hoppas på bra väder så man kan va ute i trädgården lite.

Vad ska ni göra?

Vad för gott har du tänkt att bjuda på?

Jag har lite lust att baka bullar, men jag kommer mig aldrig för..
KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter gott!!

Visst är det skönt med en "fri" helg.

Blåser det hos er?
Här blåser det jätte mycket.

Kram!