lördag 30 april 2011

Valborgsmässoafton


Har ni varit inne på Alvhem? Vad mycket inspiration man kan hitta därifrån! Jag bara älskar den här balkongen, visst ser det mysigt ut? Där skulle jag lätt kunna sitta hela dagarna med en bra bok och något kallt att dricka... Mmmm!


Jag ville ha trasmatta i plast, typ en Pappelina, på vår balkong när vi inredde den, men blev ganska snabbt nedröstad av min käre sambo ;)

Snart går tåget mot Göteborg. Jag ska åka och hälsa på en kompis, Jenny, mysigt sa det bli! Rikard blev krasslig och fick stanna hemma... så typiskt!!

Vill önska er en riktigt härlig valborg, hoppas ni har lika fint väder som vi!

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Oj den som hade den där terrassen/balkongen.. nice!

Trevlig valborg tjejen. Kram Josefin

Unknown sa...

Va tråkigt att ni inte kunde åka båda två :(! men du får ha en trevlig valborg och R får krya på sig.

Kram kram

Familjen Lindström sa...

Trevlig Valborg! Poolen är på plats nu :D i veckan kommer elektrikern och sedan ska den stå med rengöring i tvåveckor. Blir lagom att inviga när ni kommer!!!
Kram

Emilias sa...

Malin: trevlig Valborg på dig med :)
Åååh det låter kanon!! Du får ge Kenneth en klapp på axeln från mig för att han grävt så bra :)
Hoppas ni får en fin dag!!
Kramar

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaa det ska bli så kul att få träffa er :)
Ha en härlig helg, Kram

Just Another Crazy Blonde sa...

ÅH wow vilken balkong! Bara måste älskat! :)
Kramis