söndag 24 april 2011

Nöjd Emilia

Här ser ni en väldigt glad tjej, en tjej som för typ första gången i hela sitt liv sprungit...

...5 KILOMETER! På en heelt okej tid dessutom (för att vara första gången alltså), 38 minuter. Rikard trodde inte jag skulle komma under 40 min, men tji fick han!
Nöjd nöjd nöjd är bara förnamnet. Nu är det bara att köra på... Kanske kanske är målet att springa milen innan sommaren är slut, får suga på den karamellen lite tror jag!

I det här vädret kan det inget annat än att spritta i benen, eller hur? :)

3 kommentarer:

Therese sa...

Bra jobbat FINA du!!!! <3 Kram

Gamla skolan-Jennie sa...

Härligt Emilia!!

Klart att du ska ha det som mål! Det kommer du klara (jag försöker ju intala mig själv detta) Nästa vecka ska jag ta tag i träningslivet igen efter en liten svacka!

Så söta bilder på de sötaste tjejerna!

Ha det gott!

Kram

Ljusa vardag sa...

Vad duktig du varit! Och jättefin pippitröja! Vart har du hittat den? Mvh Anna