fredag 15 april 2011

Bra fredag

Syskonen på Kreta för två år sedan

Fredag, vem gillar inte fredagar?! :) 
Kan vara en utav de bättre fredagarna idag, mina söta syskon kommer hit ikväll och ska stanna hela helgen. Har längtat hur länge som helst! Här ska badas, gås på bio, mysas, påskpysslas och mysas lite till...
Stora lillebror följer tyvärr inte med, jag kunde tydligen inte konkurrera med flickvän och kompisar.... Koonstigt!

Men först ska det pluggas, städas och handlas. Känner att det är Pensée-time även för mig förstår ni, balkongen behöver lite färg!

9 kommentarer:

Sara sa...

Vad härligt vännen! Hoppas att ni får en underbar helg, det får ni säkert :)

Det börjar bli pensée-time här också, kanske ska handla med mig några hem idag.. Då är det väl vår på riktigt? :)
Kram!

Sara sa...

Förlåt för dubbla kommentarer, men det var alltså jag som skickade den förra också ;)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Den ligger i köpt rödvins marinad. Hoppas den är god..

Du får berätta om filmen sen när ni varit på den. Jag tror den är skit bra.

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ta en paus!! Ifall det går trögt..
Vad är det för nåt du håller på med?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Javisst, det kan jag göra om du inte är rädd om dina betyg :)
Känns lite för svårt för mig faktiskt..
Plugga är ingen favorit här faktist!
Men jag är en snäll människa så det är klart jag ställer upp och hjälper dig ;) Hi, hi!!

Kram!

Therese sa...

Så mysigt med syskonbesök!!! Å till veckan har jag beställt hem lite vita penseer så då blir det min tur att få lite blomsterfägring :-D KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Spännande!! Det är ju snart dags, tiden går så fort så det är ju snart den 7:e. Roligt, roligt!! Ser verkligen fram emot denna dag.

Imorgon har jag tänkt att påskpynta lite lite grann. Typ lite ris med några fjädrar. Har du pyntat?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det enda påskpynt jag äger är en häxa. Hahah! Jag är inte så mycket för påskpynt. Men lite ris vill jag ha..
Ska bädda rent i sängen har jag tänkt idag. Det är väl så härligt!! Alldeles nya och rena lakan!

Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Härligt, vad många fina syskon du har! Underbart!!