fredag 22 april 2011

Girlsnight


Maria, Alexandra, Marika och Maria var här igår. Vi grillade, drack vin och hade det allmänt trevligt :)
Var årets första grill för min del och det smakade hur gott som helst!
Blev en kort sväng på stan sen, man fick verkligen sommarfeelings, var säkert 12 grader varmt i natt. 


Svängde ihop en frusen cheesecake enligt Leilas recept, som vi smaskade på till efterrätt, mums blev det!! :)

Mår lite bättre idag och tänkte ta mig en promenad senare, riktigt spritter i benen efter fyra dagars vila!

3 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Mys!!

Jo, betong ja..
Kan tänka mig det mesta inom ämnet. Vi har redan börjat på en bänk. J ska svetsa ett underrede (ben + ram) och därefter gjuta själva sittdelen. Sen kan man göra hur mkt som helst, bara fantasin som sätter stop. Fågelbad, olika fat/tallrikar o plantera i...;) Först ska jag införskaffa en visp till borrmaskinen. Har man inte å göra så skaffar man sig.

Ha en bra påsk och hoppas du snart mår bra igen!

Här snörvlas det för fullt!!

Therese sa...

Så mysig kväll ni ser ut att ha haft! Här är vi ännu hos svärföräldrarna till lurans stora glädje, dock har hon lovat att följa med hem i kväll... Ha en underbar påsk fina du! KRAM

Malin sa...

Vi ska ut en sväng ikväll. Mummel och sedan äta på Riviera. Äntligen kan man ha 'finskor' på sig när man går ut utan att behöva frysa fötterna av sig, har med mig tre par (skor alltså) ;) hihi!