tisdag 12 april 2011

Inspirerar mig

Ledsen för lite suddiga bilder...

Surfade runt på nätet och letade inspiration idag och hamnade då på Leilas Lindholms hemsida. Leila är verkligen en person som inspirerar mig oerhört mycket. Jag bara älskar hennes böcker och det mesta jag bakar, sötsaker som bröd är från hennes recept.

På hemsidan fastnade jag för bilder på Leilas kök, såå fint! En aningen för mycket pryttlar för min smak men det ger mig ändå massa inspiration. Gillar bland annat hennes öppna hyllor med massa fint porslin på jättemtcket! Mitt framtida kök ska vara i modern stil med gammeldags inslag, kan se det framför mig...

Surfa in på Leilas sida du med och bli inspirerad! 

13 kommentarer:

Pyttianna sa...

Visst är hon en riktig inspiration... Knasigt att hon kan få alla "pryttlar" att passa in sådär. Det ser liksom inte stökigt ut som det gör hos en annan om man har mycket småsaker överallt! ;)

Njaa... det var lite sämre med det så jag fick lov att plocka upp själv" ;) hihi...

Kram

Petra sa...

Underbart kök.

Malin sa...

Jag älskar också Leila, som du vet ;) men har mattas av lite. Hörde från folk som jobbar med henne att hon inte alls e lika gullig i verkligheten, då blev jag lite besviken :(

Du, lilla presentbutiken bredvid 'vårat' Ica har börjat med Ib Laursen, de har massor!!! Så nu måste det kanske bli en vispskål ändå ;)

Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Underbart kök!!

Godmorgon!

Therese sa...

Ja jag gillar ockå den känsl Leila hade i sin tidning och hur studion är stylad då hon lagar mat å bakar, men som person sjönk hon i mina ögon efter ett radioprogram där ho nvar allmänt otrevlig å nedlåtande :-/ Önskar dig en toppen fin dag <3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Bara bra, tack! Hur mår du?

I eftermiddag ska jag iväg och fika med en kompis.
Kram!

Therese sa...

Ja jag var såååå besviken efter programmet, men i går såg jag home delivery och då var hon rasande rar, å den bilden av henne gillar jag bättre :-) KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ska ni köpa en bil?

Igår la jag mig halv 9. Herregud! Jag bara undrar hur det ska bli när man blir gammal??! Ha, ha!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, det är nog därför. Dom påstår att man kan bli trött i början och på slutet.
Det gäller också att man passar på att sova så mycket som möjligt nu också :) Hehe!

Vad skönt att ni ska köpa bil. Behöver du inte cykla och storhandla..

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, det tycker jag. Magen putar lite mer än vanligt ;)
Känns på en del byxor att det börjar bli lite trångt.
Ska ta och köpa mig lite mammakläder. Blir en shoppingrunda i påsk har jag tänkt.
Mamma och jag tar en shoppingrunda medans karlarna ska till Jönköping på bilmässa.

En enorm frihet!! Kan du ju ta bilen hit!!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du:)

Ja visst är det inspirerande..uunderbara bilder:)

Ha en fin onsdag
Kraam Susanne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag har inte riktigt fattat det än att det växer nåt i magen.
Det blir väl mer när man blir större och känner den lilla. Nu känner man ju ingenting.

En kopp te blir det nu!! Kram kram!

Villa Carl Larsson sa...

Leila är en toppen kvinna det :) Med MYCKET inspiration.

Hur går det med löpträningen? Kämpa på!!

Kram Josefin