måndag 4 april 2011

Våriga pelargoner

Våra blommor i köksfönstret har sett ganska förfärliga ut hela tiden och jag insåg ganska snart att jag inte kunde rädda dom... så det var bara att byta ut dom :) In med lite våriga pelargoner istället!
Betydligt fräschare!
Shoppade lite mer men visar er senare eller imorgon!

Hemmaplugg som gäller idag, har fått lite gjort i alla fall. Men nu har jag ätit lunch och känner jag mig själv rätt blir det inte så mycket mer gjort just nu, timmarna efter lunch är den sämsta tiden att plugga på för min del... somnar bara ;)

Ser fram emot ett styrkepass på gymmet, så här motiverad till träning har jag inte känt mig på länge!

13 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nu är du inne på ditt skolkonto igen!!!

Det låter super mysigt!! Kommer bli roligt..

Snart får jag åka hem! Gött!
Ha en mysig kväll så hörs vi mer imorgon! Kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

Hoppas motivationen håller i sig läänge då;) Kram

Villa Carl Larsson sa...

Pelargonen, den bästa och finaste sommarblomman :)

Ja visst går det fort alltid, men nu börjar det gå sakta men säkert framåt. Nu är det detaljerna som ska finslipas. Men kul att kunna se ett resultat på det hus man valt.

Vi hörs. Kram Josefin

Petra sa...

Så härligt vårligt.
Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Jag tror hon heter Annika Öberg och har en blogg som heter Jag älskar vitt eller ngt liknande;) Minns faktiskt inte riktigt...

Therese sa...

Pelargoner är verkligen fina, de ger en ombonad känsla... jag köpte dock bara "skräp" blommor på blomster i dag, å vad jag gjorde av det får ni se i morgon *ler* KRAM <3

H' sa...

Ja, riktigt härliga vårblommor! Får nog göra samma sak som dig och köpa några, mina går nog inte heller att rädda...

Kram!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ja, riktigt härliga vårblommor! Får nog göra samma sak som dig och köpa några, mina går nog inte heller att rädda...

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Självklart är jag vaken! Här börjar man ju jobba kl 06:45.
Jag sitter här och försöker få i mig en macka. Men det går trögt, blev lite illamående när jag kom hit. Ovanligt va?! ;)

Idag ska jag till frisören! Ska bli gött!! Får se hur jag kommer se ut när jag går där i från.
Sen ska jag och Micke till Jula och köpa två däckstolar.

Vad ska du mer hitta på idag?
Lycka till med redovisningen! Själv var det det värsta jag visste när jag gick i skolan. Prata inför folk, NEJ TACK! :)

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Usch, jag får till och med handsvett och hjärtklappning när jag läser allt du måste göra. Jag skulle aldrig orka med denna press.
Du är duktig!!

Ja, just precis dom stolarna är det.
Ska ta tag i ett annat målarprojekt också nu i veckan. Ett gammalt linneskåp.
Här ska det målas med andra ord :)

Senare ikväll ska jag se en dokumentär serie jag började kolla på förra veckan. Om hemlösa!

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag har fått skåpet av mamma och pappa. Dom ville inte ha det längre. Jag tacka och bocka eftersom jag länge gått och sneglat på det där skåpet.
Det är nog ett arvegods men vem och var har jag ingen koll på. Måste jag undersöka!!

Kom på i går att det är bara nästa vecka att jobba en hel vecka, och sen veckan efter jobbar jag bara 3 dgr sen är det ledigt i några dagar. Hallelujahhhhh!!!!

KRam

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skönt att R är ledig då också! Har ni några speciella planer?

Ha en fin dag, så hörs vi senare! Kram Kram!

Jannie sa...

Vad du pysslar o står i!
Så härligt med nya fräscha blommor.
Vardagslyx!

Klart det ska va fotboll!Hockeyn är ju över för länge sen...Kan ju bero på att Frölunda åkte ut som mitt intresse har försvunnit dock.
Loppisen låter ju superkul!
lycka till med pluggandet!KRAM