tisdag 15 november 2011

Adventsplaner

Inspirationsbild från Aftonbladet
Adventsplanerna går varma i nästan alla bloggar jag läser. Det är verkligen inte långt kvar nu. Tycker om att advent ligger så tidigt i år, då slipper man vänta med att adventspynta!
Jag har massor med idéer som snurrar i huvudet... En liten gran ska inom en snar framtid få flytta in här hemma, kanske till och med innan advent. Är ju svårt att hålla sig, hihi!

På söndag ska jag ha lite Afternoon tea hemma hos mig med några klasskompisar. Tror minsann det ska bli lite adventsinspirerat! Längtar!

Nu blir det spinning, taggad som tusan!!

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Duktiga du som bara tränar och tränar :)

Visst är det mysigt med advent. Kan det bli det nu nån gång. Jag längtar!

Kram Josefin

Vikeskärs hem och ting sa...

Vacker bild :)
I helgen ska jag adventsstöka. Det ska bakas och pyntas. Som jag längtar nu.
Adventshelgen ska jag upp till Madde för julinspiration.
När ska du börja pynta?

Kramen

Snäckskalsdalen. sa...

Bra du påminde mig att det snart är dags, jag har inte hunnit med i huvudet i år....det går så rasande fort. Men roligt är det och mysigt!
Agneta kram

Kia sa...

Nä, några advents planer brukar jag inte ha. Men granen ska in 1 december.

Jag körde spinning igår och löpband idag som jag avslutade med lunch på pizza hut. : )

Kram Kia

Therese sa...

Vilken härlig inspirationsbild!!! Även här ska en gran in och det snart ;-D Hoppas hinna göra advent i helgen... Så bra att du trivts på din praktik, å så snaaaart Examen, härligt! KRAM