fredag 25 november 2011

Sovrummet

För någon månad sen la jag ut den här bilden som inspirationsbild till vårt sovrum. Främst till sänggaveln då. Igår hittade jag den igen. Då fick jag syn på tapeten!! Visade den för Rikard och utbrast både "den ska vi ha!!". Förmodligen en med lite svagare ränder i... Vi var ju rädda för att det skulle bli kaka på kaka med ränder både i gaveln och väggen. Men jag tycker inte det blir det på den här bilden.

Så vi kör!
Gäller bara att hitta rätt tapet!
Sen ska det in med marinblå textilier, me like!

Så här ser sovrummet ut nu.

Ha en fin fredag kära vänner. Snart helg!!

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Helt rätt! Super snygg tapet!!

Go for it!

Kan rekommendera att kika på Borås tapeter. Våran kommer därifrån. De har en serie med New England stil.

Vad gör du idag? Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Du får hälsa Marica så mycket!

En sväng på Hem & hobby är inga fel. Där kan man alltid hitta något som passar en.
Nåt speciellt du ska kika efter?

Ha en bra dag! Kram

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Snygg! Det blir toppen tror jag och inte alls tårta på tårta utan binder ihop det snyggt istället. Marint är aldrig fel heller. :) Jag vet att jag skrivit det förut, men er sänggavel är så fin!

Trevlig helg!

Kram Johanna

Kia sa...

Ja, det är bara ut och leta. : )
Ha en toppen helg.
Kram Kia

Sara, mamma till Charlie sa...

Superfint!

Hoppas det blir klart snart då, roooligt!

Trevlig helg sötis! Kram!

Ps: Du har blivit utmanad hos mig :)

Therese sa...

Liknande tapet kommer att göra sig jätte bra i ert fina sovrum! sr fram emot en länk senare på din stake! KRAM