måndag 14 november 2011

Vacker skymning

Himlen var så himla vacker när jag stod och väntade på bussen idag... Kyrkan och träden blev som mörka siluetter mot himlen. Dock är det fruktansvärt kallt, har bra lust att ta fram både termosar och dunjackan. Blir kallt att vara ute med barnen på praktiken. Frågan är bara vad jag då ska ha på mig när det blir ännu kallare?! 

Kvällen består av planering inför morgondagens idrottslektion och mys i soffan. Borde verkligen plugga också, känner att det snart kommer köra ihop sig om jag inte snart sätter fart...

6 kommentarer:

Marica sa...

Köra ihop sig.. neee säg inte så ;) VFU denna veckan så tar vi tag i pluggandet nästa vecka... KRAM <3

Charlotte sa...

här kommer länken :) http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/

Kia sa...

Visst är det vackert! Jag stanna bilen imorse och fota med mobilen och sen vid fyra rycket när jag skjutsa A till ridning så var det lika igen. Läckert!

Ha en toppen vecka.
Kram Kia

Vikeskärs hem och ting sa...

Vi hade med en väldigt vacker skymning idag. Gäller att njuta då :)
Lycka till med pluggandet. Inte långt kvar nu?
Kram

Sara, mamma till Charlie sa...

Haha, nej, tre veckor före första advent är inte okej att sätta upp adventsljusstakar! Emilia, nu får du genast gå och plocka ner era ljusstakar :p Halva charmen med det är ju att man sätter upp dom till advent ;)

Hoppas du mår bra annars och att sista tiden på praktiken är grym. Snart är det på riktigt! KRAM!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tjena tjejen!

Vilket väder vi har idag. Har nyss ätit frukost och ska plocka och dona lite medans lillen sover. Sen bär det av ut med barn och hund. Passa på att få lite sol på sitt bleka ansikte :)

Igår hade jag "mamma-fika" här med grannarna. Jag har sån tur att grannarna Louise och Ann-Sofie är mammalediga också. Härliga tjejer!
Resten av veckan har vi ingenting planerat.
Jo, just det en tripp till stan på torsdag har jag tänkt. Det ryker i shoppingtarmen förstår du ;)

När ska du adventpynta? Kram!