söndag 13 november 2011

Godaste sylten

Vi hade lite kompisar hemma igår, blev en väldigt lyckat kväll och ganska många glas vin... Är aningen seg idag, hihi!

Fick den här burken med hemmagjord jordgubbssylt av min kollega från praktiken och vän Karin. Vi provsmakade till frukostsconesen imorse. MMMM! Kan vara den godaste sylten jag någonsin ätit!! Här ska snålas så den räcker läääänge!
Att den var förpackad i den här supersöta burken gör ju inte saken sämre.

Jag laddar för min sista praktikvecka som börjar imorgon. Galet vad tiden går fort. Sen är det plugg för hela slanten som gäller och snart snart snart examen!

6 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Men mmm vad gott med hemmagjord. Får du njuta på frukostarna nu då :)

Jodå helgen har varit bra här.
Själv då?
Kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Åh, då är vi två med ångest :( Inget vidare, enda är att sova bort det :)
Men ska kika lite på tv senare så inte sova än.

Ha en fin kväll, trots såndagsångest.
Kraam

Nazima sa...

Åh, det är så gott med hemmagjord sylt!
Ha en söndagskväll!
Nu är deti nte långt kvar till examen, måste kännas underbart!
KRAM

Pyttianna sa...

Låter som ni haft en trevlig helg! ;) Japp, tiden bara rusar fram så snart är det verkligen dags för examen för din del. :)

Tack så mkt, F är redan bättre och det är härligt efter en vecka full av mystiska virusåkommor!

Kram kram

Anonym sa...

Hemmagjord sylt är det bästa! :-) härlig gåbort present!

HUr känns det efter sista passet med PTn? Jag är nyfiken på och höra vad du tycker det gav...är själv nyfiken på att testa.

Matrummet du har med bild på såg riktigt härligt ut. Det svarta som kontrast ger rummet karaktär. Ser fram emot att se fler bilder i veckan.

Ledsen att jag varit lite frånvarande i kommentarer...men jag har vara inte hunnit med mig i veckan. TYvärr ser det inte bättre ut framöver då jag är på resande fot...

MÅnga stora kramar så länge,
Yllet

Therese sa...

Hoppas du får en fin praktikvecka kära du! Å den där buken med sylt får mig att tänka på mormors jordgubbssylt, måste nog fråga om receptet... KRAM