onsdag 30 november 2011

Lagom tjocka, lagom goa, lagom sköna

Här om dagen fick jag ett paket på posten, med världens bästa innehåll. Ett par hemmastickade sockor, precis lagom tjocka, lagom goa och lagom sköna. Fina farmor är det som har stickat. Blå, härliga och en fröjd för ögat. Älskar mönstret i dom!

Efter några effektiva pluggtimmar och mysig lunch på stan med sambon tycker jag att jag är värd lite soffhäng. Så det så!

Hurrar för min fina lillebror som fyller 15 år idag, hurra hurra hurraaaa!

8 kommentarer:

Maria sa...

Åh vilka fina! Tycker farmor ska starta en webshop med stickat! :)Klart du är värd lite slapptid i soffan! Kram <3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det bästa som finns, raggisar. Härligt blåa gör ju dom ännu mer bäst :)
Kan tänka mig att jag kommer få ta på mig raggisar här snart. Har nämligen slutat amma så svettningarna har börjat avta. Tack och lov!

Får se om jag prövar framöver och göra om headern. Men just nu är jag arg på hela grejen! Då går allting bara fel så jag lägger det där åt sidan. Såna där saker kan nämligen göra mig vansinnig :)

Vi ska vara hos mamma och pappa på jul. Nära och bra! Det blir mysigt..
Dina syskon ska dom fira med sin mamma då din pappa ska jobba eller?

Vet inte vad vi ska köpa till Svante. Just nu är det ingenting han behöver. Får se vad vi hittar på.

Idag har det inte blitt mkt gjort. Bvc imorse, sen har jag kikat på en av Maria Wern filmerna. De 2 sista kom nämligen med posten idag :)
Ikväll ska pappa komma på mat hit. Mamma är i Ullared så det är bäst vi ser till att han får mat i sig, gubben. Matlagning är inte hans starka sida.
Kolla på Bonde ska vi göra också..

Ska du göra nåt julgodis?
Kram!

Gaymasen sa...

Åh älskar sådana strumpor. Går jämt runt i det hemma. :-D Väldigt tjusiga måste jag säga! :)

Och det är kul. Alla från Dalarna håller med mig om kebaben, alla "utifrån" (typ här i trakterna) HATAR "vår" kebab. Komiskt. ;-D

Sara, mamma till Charlie sa...

Fiiina! Vilken bra farmor du har :D

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Nu verkar du ju fått ordning på headern, fin!

Superfina raggisar! Den är tiden på året är bra på många sätt, bland annat att jag kan gå runt i raggisar jämt. :)

Kram Johanna

Therese sa...

Grymt fina sockor, dem kan du verkligen mysa runt i <3 KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad gör du idag?

Godmorgon, godmorgon!

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Jag älskar raggisar! :D