torsdag 17 november 2011

Jul på Falbygdens Ost

Slutade tidigt på praktiken idag så jag och min vän Maria tog bilen till Falköping och gick på julmarknaden Falbygdens Ost. Jag blev lite besviken faktiskt, vi gick igenom allt på typ 15 minuter... Lite julinspiration fick man i alla fall, bland annat det här fina arrangemanget i vitt och silver. Me like! 

Blir nog mycket vitt och silver här hemma i år med klickar av grått och rött. De är mina absoluta favorit julfärger!
I vilka färger kommer Er jul och advent att gå i år?

Trött efter en lång dag och dålig sömn inatt... Blir sängen tidigt ikväll, skönt med lite sovmorgon imorgon!

3 kommentarer:

Therese sa...

Åhh detta var en fin inspiratiosnbild, mycket fint. Fattigmanssilver, zink grått, vitt och inslag av blått och/eller rött är det som gäller här i år. Ha nu en fin helg <3 KRAM

Therese sa...

Ps Ett nyckelskåp håller jag på att måla och shabba nu ;-D Ds

Jannie sa...

Håller med dig!
Vitt o silver med lite rött o grått är superfint!