tisdag 15 november 2011

På matbordet

På vårt matbord står det fem ljusstakar i olika storlekar och former. Två är från Ikea, en från Mio och de två små kommer jag inte igår vart jag köpt. Gillar att blanda ljusstakar i samma stil, de kompletterar varandra bra och gör en fin helhet tillsammans!

Bakom ljusstakarna skymtar vår fotovägg. Den ska inom det närmaste kompletteras med fler kort. Nya ramar har inhandlas, bara bilderna som ska väljas och sen framkallas. 
Foton sätter en väldig personlig prägel över hemmet... Det gillar jag!

Ha en fin tisdag!

3 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Jättefint med olika former och storlekar!
Det är verkligen kallt ute och imorse fick jag skrapa rutorna för första gången...;(
Nu ska vi se om kommentaren funkar, gick inte igår...kram

MIN LYCKA ♥ sa...

tjohoo, funkade ju!!

Helgen i Gbg var toppen och har shoppat massor!!;=) Bla ett mateus fat, äntligen! Blev ett vitt..;)

Anonym sa...

JAg gillar din kombinatin av ljusstakar. Hoppas kunna ha det så på vårt nya då det blir lie mer plats :-)

Kramar,
Yllet