tisdag 8 november 2011

Tisdagsinspiration i sovrummet

Insåg precis att jag totalt missade förra veckans tisdagsinspiration, får skylla på den hemska huvudvärken jag hade då. Men nu så!


Hade tänkt ni skulle få se lite bilder från vårt sovrum redan förra veckan men kameran krånglade... 
Så det blev lagom till veckans tisdagsinspiration istället! 
Vi är jättenöjda med våra nya sängbord, de kompletterade bra det som vi kändes fattades...


Gillar våra stjärnkuddar, tycker de passar perfekt i vårt sovrum. Vi funderar faktiskt på att ha kvar tapeten, vi har fortfarande inte bestämt oss för någon annan... Fast egentligen är jag väldigt trött på den. Vi får väl spana vidare antar jag.

Ha en fin tisdag!

11 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Superfint :) Så man har lust att krypa ner hihi.
Skulle vara skönt med en eftermiddagslur nu. Men några timmar kvar att jobba.

Jo det är jobb som gäller imorgon, hinner tyvärr ingen shopping :(

Kraam

Kia sa...

Mysigt sovrum!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vad fint det blivit i sovrummet med ny sänggavel, nya sängbord och allt annat piffelipiff ;). Jag gillar tapeten (vill själv ha grått i sovrummet) men förstår om du tröttnat man gör ju det efter ett tag. Spännande också med din anställningsintervju - jag håller tummarna HÅRT!!

Kram från en lite brunare ;) F

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Och galet fin sänggavel!! :)

Kram Johanna

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh nu blev jag sugen på att krypa ner i in egen säng! Så mysigt det ser ut! Gillar också stjärnor! Vi var inne och köpte tapeter till Olivers rum förra veckan och det finns ju så galet mycket fina tapeter! Svårt att välja!

Hoppas det går bra med uppsatsen och att du har det bra på praktiken! Erika Lejon i din klass är på "min" skola.

Kram på dig!

MIN LYCKA ♥ sa...

=)))KRAM

Anonym sa...

Jag tycker ert sovrum ser väldigt vilsamt och trevligt ut. Ni hinner ju byta tapet när ni hittar den rätta så tvinga inte fram något byte ;-).
Jag gillar ert överkast...vi gjorde i ordning lillaysters sovrum när de gifte sig i somras (de tog inte in på hotel utan sov hemma). De fick nya härliga lakan, överkast och en massa blommor, choklad, jordgubbar och champagne på rummet..och då valde vi just ett sådant överkast. :-)

Många kramar och tack för din härliga kommentar! VI har alla våra änglar runt om oss ;-)

Ylvali

Madeleine Berglund sa...

Hej Emilia!

Hur gick intervjun?
Du kommer få jobbet!!! Det bara känns så!

Jag jobbar och nu mår jag faktiskt bättre. :) det är skönt!

I och med att jag inte varit på topp har jag legat och läst och tagit det lugnt när jag kommit hem.
Läser Katarina Janouch bok "Anhörig". Den är helt okej.

I helgen ska jag och mamma på kurs så det ska bli kul.

Vad kul med praktik, att "slippa" pluggandet ett tag.

Det ser himla mysigt ut i sovrummet. Man ser ut att sova riktigt gott. Själv ligger jag i min säng nu. =D

Kram Madeleine

Jannie sa...

Superfint!
Kan tro att det blir åka av där!
Gaveln är ju perfekt att hålla sig i.... ; )
KRAMAR o tack hjärtat.Självklart var det tack vare din röst jag vann

Therese sa...

Vilket mysigt sovrum, tycker tapeten fungerar bra! Men en härlig pastellig tapet med blommor, fåglar eller fjärilar vore fint, eller en vit/ljus, eller kanske en klassisk gammeldags, eller ... ja, att välja tapet är inte lätt *fniss* KRAM

http://hannaskrypin.se sa...

Vad fint det ser ut!