fredag 11 november 2011

Sista passet

Jag hade sista passet med PT:n igår. Herregud! Det var ett mördarpass som heter duga det. Tur att det inte var så många på gymmet som såg när hon körde totalt slut med mig. Vi körde alla möjliga benövningar, knäböj, utfall, grodhopp, mycket flås och mycket mjölksyra! 
Men jisses vad roligt det var. Är så glad att jag vann de här timmarna!! 

Summan av kardemumman av dessa tillfällen är att de har varit TOPPEN! Har fått massa nya idéer till fortsatt träning och massor med ny motivation, kan inte bli bättre!

Forsätt gärna att berätta vem DU är i förra inlägget!

5 kommentarer:

Kia sa...

Skönt med PT, synd att det är slut redan. Du får tävla mera och vinna flera! : )

Ha en toppen helg.
Kram Kia

ellen. sa...

Såklart läser jag din mysiga blogg. Vi träffades på högskolan och det är jag mycket glad för. Ha en helt underbar helg. Stor kram Ellen.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Här ska det sovas om en stund. Var bara tvungen att kika in i bloggvärlden. Är egentligen inte så trött men är desto tröttare om några timmar när lilleman ska ha mat.
Vi har haft gäster, på tacos. Ett par kompisar och deras lilla Sebbe.
Imorgon ska jag till min faster på lunch.
Vad hittar ni på?
Vad tyckte du om Robinson finalen?

Nu ska jag sussa! God natt fina du!

HOUSE of MANDY sa...

Va härligt med lite träningsmotivation! Jag är lite dålig med träningen just nu men jag hoppas på bättring inom snar framtid.

Ha en trevlig helg.
Kram Amanda

Anonym sa...

Hur gick det på jobbintervjun? Kram Malin