tisdag 1 november 2011

Galet nervöööös

Älskar vår nya sovrumslampa, så mycket att vi har köpt en likadan till köket. Passade lika bra där :)

Tänk att en dag som börjar ganska kass, dålig sömn och hemsk spänningshuvudvärk, kan sluta så bra. Inte nog med att mitt och Maricas uppsatsskrivande har gått strålande, jag har blivit tillfrågad att komma på anställningsintervju till en förskoletjänst jag har sökt. WOOHOO! 
Blev galet nervös även fast det är en vecka kvar tills det är dags... 
Min livs första anställningsintervju, det ni!

Ho, ja jag är verkligen snart färdig lärare, det börjar kännas!

15 kommentarer:

Kia sa...

Vad kul!! Lycka till. Det ska nog gå toppen annars finns det andra som vill ha dig.

Vad skönt att stjärnan höll!
Kram Kia

MIN LYCKA ♥ sa...

Åhhhhh grattis!!!!! Himmmel så skoj, är så glad för din skull!!!

Lampan var kanonfin. Får se hur vårt sovrum blir...kanske en kopia på ert, vem vet!;=) hihi;)

Jo tack, hostan är på bättringsväg, men det är först idag som det verkligen har vänt. Igår var jag grinfärdig och läkaren tror att jag har en spricka i revbenet efter hostan. Har fruktansvärt ont och sover inte på nätterna. Tur det är lov och att vi jobbar utan barn dessa dagar...;)
Men nu känns det positivt och bör bara bli bättre!!

KRAM

Villa Carl Larsson sa...

Det är ju sjukt roligt. Grattis och stort lycka till. Det klarar du galant.

Snygg lampa!!

Kram Josefin

Sara, mamma till Charlie sa...

Wihooo! Vad roligt! Dom kommer älska dig :D Var är det någonstans?
KRAM!

Amanda sa...

Åh, va härligt! Stort grattis och lycka till på intervjun :)

Marika sa...

Kul att kunna hjälpa till;)
Vi jobbar imorgon också sen ledig två dagar innan helg. Vi ska åka till särö spa och mysa;0) ska bli underbart gott att fp vila, det behövs!!
Ha en fin kväll kära du, kramar

Anonym sa...

Grattis kommer att gå toppen. Fin lampa : ) kram Sofia

marica sa...

Det kommer gå jättebra!!! Kramar <3

HOUSE of MANDY sa...

ÅÅ va roligt! Grattis :)
Håller tummarna för att det ska gå bra.

Kram Amanda

Vikeskärs hem och vardag sa...

Åååå grattis, håller tummar och tår för dig :)

Just ja angående Ikea vi var där till 11.00 skulle jag tro så vi hann nog gå precis :(

Kramen

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Det är ju alldeles fantastiskt!! :)

Heja dig!!

Kramar

Pyttianna sa...

Åååå.. GRATTIS vad roligt!! Ska hålla tummarna för att allt går vägen!

Kram

ellen sa...

åhh vad spännande, grattis vännen! Detta fixar du galant! KRAM Ellen.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Halloj!

Vad roligt! Stort grattis och ett stort lycka till..
Håller alla tummar för dig :)

Dagen gick jättebra trots lite sömn.
Samma visa i natt, lillen ville vara vaken från kl 03 framåt 6 tiden. Hehe! Pigg liten bebisen.
Se om det kan bli att sova lite middag under dagen idag.

Läcker lampa!
Är det den där tapeten men ser skymta på bilden som ni vill byta ut?

Kram, kram!

Kikan sa...

GRATTIS! Jag skall hålla alla tummar och tår. Kram Kikan