onsdag 16 november 2011

Härliga färger och ränder



Jag passade på att klicka hem några nya kökshanddukar samtidigt som jag klickade hem stövlarna. Zara Home har så himla mycket fint och jag bara älskar färgerna och ränderna i de här handdukarna. De passar dessutom toppen i vårt kök då färgerna där går i just turkost och vitt.
Ni vet väl att ni kan klicka hem produkter från Zara Home på Ellos?? 

Gör mina sista dagar på min praktik. Jisses vad jag kommer sakna det där stället!! Känner att jag har utvecklats enormt i mitt läraryrke dessa fem veckor, underbar känsla! Nu är det bara lite uppsats- och hemtentaskrivande innan det är dags för.... EXAMEN!
(Förlåt om jag tjatar, hihi. Men känns så himla stort!)

4 kommentarer:

Nazima sa...

Fräscha kökshanddukar!!!!
Förstår din känsla inför stundande examen,det ÄR stort att ta högskole/universitetsexamen, speciellt som lärare mot de lägre åldrarna (oups, nu vart jag lite partisk :-) )
Ha en fin onsdagskväll!
Kramar

Unknown sa...

Hej tjejen! Fina handduk du har klickat hem. Vi hade de såå bra i helgen:). Nu är jag laddad me ny energi. Tänk va tiden har gått fort, att du tar examen snart de är stort! Ha en mysig kväll o hälsa! Stor kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Sovit gott?

Ska snart göra mig och Svante i ordning och åka till stan. Men var tvungen att kika in på datorn medans jag äter frukost.

Vi har inga planer denna helg. Städa lite har jag tänkt göra iallafall. Behövligt!
Vad har ni för planer?

Nu ska jag hugga in på de goda ostmackorna som ligger här och väntar på mig ;)

Ha en fin dag! Hörs säkert senare.. Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Ja det är verkligen jättestort, va stolt över dig själv!

Nä, Zara home har jag aldrig lyckats vara inne på...men påminn mig inte om bra sidor, behöver liksom inte handla mer nu på ett tag...

Trodde jag skulle vara duktig och sprara mina slantar till Florida, men jag är fruktansvärt dålig!;)