torsdag 10 november 2011

Jag undrar vem DU är?

Härliga Edenryd! 

Min blogg ger mig så mycket. 
Det bästa är helt klart era kommentarer. Jag är så glad att så många skriver en rad eller två. 
Men ni är ju ganska många fler än de som kommenterar som läser... Så jag undrar:
Vem är DU?
Jag skulle blir jätteglad om ni skriver en rad om vem ni är, kanske hur ni hittade hit och vad ni skulle vilja läsa mer om här inne 

Har haft sista passet med PT:n idag, jisses säger jag bara! 
Berättar mer imorgon :)

8 kommentarer:

Nazima sa...

Anna, heter jag är 31 år bor på en ö på västkusten med man och två barn, arbetar osm lärare i förskolan.
Jag hittade hit via Min lycka, och har sedan dess fastnat, tycker att din blogg är supermysig!
Jag tycker allt du skriver om är redan så bra så jag kan tyvärr inte ge dig förslag på annat, men om jag måste så är ju inredning ett säkert kort :-)
Kram och tack för hälsningen inne hos mig!

Amanda sa...

Hittade hit för väldigt längesen, och har hållt mig kvar :)

Bella sa...

Hej hej!

Har inte varit den bästa på att kommentera sista tiden, men jag kikar in här så ofta jag bara kan då jag gillar din trevliga blogg.

Heter Bella och bor på Västkusten och hittade också hit genom Min Lycka som Nazima. Jag tycker du har en bra blandning på din blogg, fortsätt så :)

Kramar Bella

Unknown sa...

Hej tjejen! Jag brukar kika go här men de tror jag du redan vet;). Har blivit dåligt me bloggadet de sista timmarna räcker inte riktigt till. Ja de ska bli underbart skönt o komma iväg:). Allt bra me er? Har ni några planer för helgen? Hälsa så mkt så hoppas jag vi kan få till o ses snart! Kram Kram

Kia sa...

Hej!
Kia och 33 årig 3 barnsmamma alla tjejer i åldrarna 13, 7 och 4.
Vi bor i ett halvtimmerhus i Stockholmsskärgård med hund, katt och hamster.
Hitta hit genom Villa krutbruket tror jag det var.

Kram

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

CarroBarro a.k.a. Spindelfjanten ;)

32 år gammal. Skövde. Lite smått galen. Gillar att trilla in här och läsa om din vardag men också på tips om träning, inredning m.m.
Dig själv med andra ord ;)

Kramis!

Marion sa...

Hej Emilia! Jag heter Marion Karlsson och bor nu i Eskilstuna men är ifrån Norberg och har känt dig sedan barnsben. Vi har gått på dagis och lekis tillsammans. Gladare tjej får man leta efter. (du alltså.) Jag vill läsa mer om inredning på din blogg! Är fortfarande förälskad i er sänggavel och kommer nog att stjäla den idén en vacker dag. Ha en bra dag :)

Jannie sa...

Jag är ju här nästan varje dag!
Men är lite slapp med att kommentera då o då...
KRAMAR