fredag 4 november 2011

Höstlov med syskonen

Fredag i Skånelandet. Så härligt att kunna ha lite höstlov tillsammans med mina syskon. Ska träffa min far för lunch och i eftermiddag ska vi bowla. Mitt enda mål är att slå stora lillebror, haha!

!


Syskonens mamma har en så mysig glasveranda på sitt hus, är verkligen en dröm o ha något liknande. Här står små söta barnskor, tror hon haft dom när hon var liten.

Ha en fin fredag vänner!

(Första gången jag bloggar med blogger-appen, får se hur det funkar)

4 kommentarer:

Charlotte sa...

hoppas du får en hel helt fantastisk helg :) kram

Kia sa...

Ha en toppen helg!
Kram Kia

MIN LYCKA ♥ sa...

Heejj!;)
Kul och vara iväg!
Vilken mobil har du, jag har iphone 3 och korten blir så uselt dåligt, dina foton ser mycket bättre ut än mina..
Hur får du texten att hamna under korten? Har försökt det med blogger appen men har inte lyckats..

Ha en underbar helg!
Tro det eller ej men jag känner mig krasslig...IGEN!!! Blir helt matt! Kram

Therese sa...

Åhh så mysigt dina syskons mamma verkar ha det, visa gärna fler bilder ;-D Och fotona från morgonjoggen är verkligen härliga. Du ser ut att ha haft en underbar helg <3 KRAM