torsdag 3 november 2011

Huvudvärk

Gillar ju bättre när löven sitter på träden men vackert är det...
Vaknade med ännu värre spänningshuvudvärk än vad jag hade när jag somnade igår... Usch! Inge roligt alls... Tog en långpromenad nu på förmiddagen för just nu är fysisk aktivitet det enda som gör det bättre, det tillsammans med några Ipren. Det hjälper för stunden men sen går det en timme eller så och så det tillbaka igen. Suck!

I eftermiddag åker jag till mina fina syskon i Skåne för att fira lite höstlov tillsammans med dom, mys ska det bli!! 
Innan dess, packning, lite plugg och mys med älsklingen!

4 kommentarer:

Kia sa...

Hoppas det släpper och du får en trevlig tripp till syskonen!

Kram Kia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hoppas huvudvärken ger sig så du kan njuta fullt ut sv helgen hos syskonen.
Bra att du tog en promme, frisk luft är bästa medecinen. MOT ALLT!! Själva ska vi snart ge oss ut på en promenad. Behöver få lite frisk luft! Så det blir att trä på sig reflex väst både på oss och hunden.

Ha en fortsatt bra dag, trots den sega värken. Stor kram!

Anonym sa...

Usch, jag vet hur det är, men hoppas verkligen att huvudvärken ger med sig. Dina syskon kanke kan massera nacken lite. Det brukar hjälpa mig. Hoppas du får en riktigt mysstund i Skåne.
Sen måste jag bara önska dig stort lycka till inför intervjun och med uppsatsskrivandet. Jag har som sagt haft ingen tid alls till att hinna med mina favvobloggar denna vecka. Men tar igen allt nu ;-).
JAg är hemskt nyfiken på att få se mer av sovrummet. Borden ser jätte fina ut!
Stora kramar så länge,
Yllet

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Har du gett dig av mot syskonen än?

Lite svårt att ge råd om byte av tapet. Har ju liksom inte sett helheten. Men det jag har sett ser väldigt bra ut.
Sen beror det ju på om ni vill byta "stil".
Tycker att den tapeten ni har är riktigt snygg. Men ibland vill man ha nåt nytt..
Ligger planerna på is just nu eller?

Idag blir det att köpa en STOR påse med lösviktsgodis. Är så söt sugen! :)

Hoppas du mår bättre idag! Stor kram!