lördag 6 oktober 2012

badrumsdrömmar

När kameran var precis ny gick jag lös med den i vårt badrum. 
Så idag bjuder jag på lite badrumsdetaljer.

Har ni luktat på Cleans parfymer. Så himla härliga och naturliga dofter. 
Vi har ett väldigt litet badrum. Just nu har vi typ som en duschkabin. Jag skulle så gärna vilja ha någon form av vikväggar istället som går att vika in när duschen inte används och på så sätt göra badrummet större.
Problemet är de i så fall måste måttbeställas vilket inte bli billigt.

Hittade en jätteinspirerande badrumsida på nätet. INR  Så mycket fint! Blir ju sugen på att bygga ett helt nytt badrum, haha! Det är ungefär såna här duschväggar jag har tänkt mig i alla fall... Så fina! Bilden är lånad från INR hemsida.


Ja, man kan ju alltid drömma ;)
Ha en fin lördag fina ni! Här visar sig hösten från sin bästa sida.
KRAM

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så mysigt. Ja, jag drömmer med om nytt badrum. Vårt vill ja inte ens lägga upp på bloggen.
Gamla våtrumstapeter som börjar släppa på sina ställen osv.
Men det kommer tids nog det med.
Hoppas du känner dig lite piggare idag.
Vi for till mina föräldrar efter tippen så nu blir jag så där lagom bortskämd ;)
Ha en fortsatt mysig Lördag, och tack för tipsen på övningar. Kramar

Anonym sa...

Man ska aldrig sluta drömma :) Fint! Men jag tycker ni har ett fint badrum redan. Men det är också alltid roligt att göra om. Hur var det nu, bostadsrätt eller hyresrätt?

Kram Josefin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej raring!!

Jag hade nästan för mig att det var du som tog bilden på mig och Nenya.

Japp, Madeleine ska komma nästa helg. Och en tjej som har bloggen Vita huset 28. Kul med ett nytt ansikte. Sen blir det jag, Annika och Sofi.
Ska bli roligt. Blir träffar 2 helger i rad. Sånt gillas.

Ni har ju ett fint badrum. Men man vill ju alltid ha nytt. Knäpp som man är. Jättefint det du visade ifrån ert.

Kommer Johanna med den 20:e?
Hoppas du är på benen idag. Kramsr

Anna sa...

Hej du!

Hoppas halsen blir bättre snart jobbigt att vara sjuk! Jag kan tipsa om swedmart.se! Kanonfin badrumsinredning till otroligt bra priser!

Ha en skön måndag!

Unknown sa...

Då måste du kika in hos oss på Badrumsdrömmar! Vi är en nystartad blogg som älskar badrum. Där kan du nog hitta flera badrum att bi kär i ;)

Ps. duschväggar finns i massa storlekar och behöver inte kosta skjortan!